כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הזוכה בהגרלת 'המבשר': "חשבתי שעובדים עלי" • ראיון

דקות לאחר שהתבשר על הזכייה בדירת שלושה חדרים בגבעת זאב, מספר הרב שניאור זלמן שפירא, נכדו של האדמו"ר מערלוי, על רגעי הזכיה: "אני בהתרגשות גדולה, לא מפסיק לקבל טלפונים" • ומה יעשה עם הדירה? "אחכה לה בסבלנות, בינתיים אתמודד עם זרם המברכים"

המבשר. מחלקים דירות
המבשר. מחלקים דירות

לאחר חודשים של ציפייה, אין-ספור טריילרים והכנות, ואפילו רמקול שהסתובב בחוצות השכונות החרדיות והכריז על ההגרלה הגדולה של 'המבשר', הגיע היום תאריך היעד, וההגרלה על דירת שלושה חדרים בגבעת זאב יצאה אל הפועל.

ההגרלה עצמה התקיימה במשרדי החברה הבונה את גבעת זאב – 'חיש נופי ישראל', בהשתתפות בכירי העיתון, שצפו בהתרגשות בערבול הפתקים, וברואה החשבון שהביט בשבע עיניים.

קרוב לשעה 21:00 זה קרה. הפתק יצא, ונפתח ברוב רושם. על הפתק היה רשום: משפחת שפירא, קטמון.

לא עברו רגעים ספורים, והפרטים התבררו: מדובר בשניאור זלמן שפירא, נכדו של האדמו"ר מערלוי, המקורב לחסידות חב"ד.

המשפחה, המתגוררת בקטמון בסמיכות לסב, קיבלה את ההודעה המשמחת וסירבה להאמין. כשהאב, הרב שפירא, ענה לטלפון ושמע על הזכייה, הוא צחק, ואמר: "תפסיקו לעבוד עלי". אלא שלאחר דקות ספורות התברר לו כי הבלתי יאומן קרה, והוא אכן הזוכה המאושר.

דקות לאחר הזכייה, שוחח הרב שפירא עם אתר 'בחדרי חרדים', ובקול נרגש וחנוק מדמעות שמחה אמר: "קיבלתי את הבשורה בהלם גדול. דבר ראשון הודינו לקדוש ברוך הוא על החסד שגמל איתנו ועל הזכות שנפלה בחלקינו".

• שמענו שחשבת שעובדים עליך?

"כן. בהתחלה באמת חשבתי שאיזה חבר החליט למתוח אותי, אבל העורך דין הבהיר לי מהר מאוד כי מדובר במשהו אמיתי".

• מה אתה מתכונן לעשות עם הזכייה?

"אני עדיין לא יודע, בינתיים אין לי את הדירה. יש לי רק עשרות טלפונים מחברים וקרובי משפחה שמתקשרים לאחל מזל טוב. כשאקבל את הדירה אחליט מה לעשות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}