כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

משקלתא מציגה: מאגר דירות חינמי במיוחד לתקופת החגים

מחפשים דירה ללינה ולאירוח בתקופת החגים באיזורים דתיים והלכתיים? שירות חדש למען הקהילה מבית משקלתא - משכנתא בדרך הקלה: מאגר דירות לחגים לשוכר ולמשכיר חינם בכל הארץ

משקלתא מציגה: מאגר דירות חינמי במיוחד לתקופת החגים

תקופת החגים בפתח,נאמני בית ישראל חפצים לחוג את ימי הדין והרחמים בקרב רבותיהם הקדושים,
עושה רושם שהמוני בית ישראל משכירים את ביתם או שוכרים דירות לחגים הבעל"ט. התופעה נפוצה בכל המיגזרים – למן החסידים שנוסעים לחצרות האדמורי"ם ועד לכלל המיגזר החרדי שנוסע אל הישיבות.

בשונה מתקופת ביו הזמנים, בה מתרוקנות הדירות מיושביהן לטובת מלונות, בתי הארחה למיניהם,בתקופת החגים מעדיף הציבור לשכור דירות בסמוך לבית הכנסת / בית המדרש של החסידות או אולי הישיבה. וזאת במטרה להיות קרובים לאווירת הרצינות השוררת במעוזי התורה והחסידות.

כשמתחילים התכנונים הלוגיסטיים, צפים הקשיים בהשגת מקום ראוי לשמו ללינה ולאירוח.
תעשיית התיווך פורחת בתקופות אלו, אך עדיין רב ביקוש על הקיים, מה גם שתיווך כרוך בתשלום, וזה מצטרף לסך שכירות הדירה שגם הוא בתקופות אלה גבוהה בהרבה מהממוצע, ובלתי אפשרי כמעט לרבים מהנוסעים לחגים. ולמצער,ישנם מתווכים הגוזרים קופונים לעצמם מעבר למחיר השכירות המבוקש מהמשכיר.

במשקלתא, שאת המוטו שהיא משדרת היא מתאמצת ליישם, דואגת לדרך קלה להגיע לבית, יוצאים בשירות חדש ומיוחד לקהל אנ"ש: מאגר דירות לחגים לשוכר ולמשכיר חינם!

מאגר הדירות החינמי פועל בצורה הבאה : שוכר או משכיר פוטנציאליים ישלחו את פרטי הדירה למייל / פקס או טלפון של המאגר. ויקבלו לפי דרישה בכל יום פקס או מייל עם כל המאגר הקיים, השירות - חינם לשוכר ולמשכיר. השליחה תתבצע ע"י חברת משקלתא כל יום עד להשגת דירה מתאימה ועדכון מצד הלקוח.

השירות לא כרוך בתשלום כלל, והוא מצטרף לעוד שירותים טובים מהעבר לקהילה מבית משקלתא .
לעת עתה הצטברו פניות רבות והציבור אוהד את הרעיון המוצלח!

התקשרו והזינו פרטיכם במאגר החינם לשוכר ולמשכיר.
דוא"ל: [email protected]
טלפון: 02-6239025
פקס: 02-6239026
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}