כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הנוכל שעקץ את החלפנים בעשרות אלפי דולרים - נלכד

כבר שלוש שנים מבצע חרדי מאזור המרכז תרגילי עוקץ לחלפני העיר בני-ברק והסביבה - היום הוא נלכד • איך פעלה שיטת העוקץ? • ואיזה תרגיל נגדי ביצעו לו החלפנים • חלפן שנעקץ: "הוא אמר שאם ניתן לו שבועיים, הוא יביא כסף מהשוק האפור"

חלפן. צילום אילוסטרציה
חלפן. צילום אילוסטרציה

כבר שלוש שנים מבצע חרדי תושב רמלה תרגילי עוקץ לחלפני העיר בני ברק והסביבה, כאשר בהפרש של כמה שבועות היה מפיל ברשתו חלפן אחר חלפן, בסכומים בני עשרות אלפי דולרים. היום (ג), סוף-סוף הוא נלכד, וכעת הוא מבלה בתא כליאה בתחנת משטרת רמת-גן.

וכך עבדה השיטה של חיים צ': הוא היה מגיע אל חלפן כספים בבבני ברק ומציג בפניו ערימת שטרות של דולרים אותם הוא מבקש להחליף לשקלים. החלפן היה נוטל את השטרות, סופר, ומציג בפניו את סכום העיסקה. צ' היה מעמיד פנים כאילו הוא אינו מעוניין או מתחרט ונוטל חזרה את החבילה.

לאחר שניות ספורות, לאחר שהספיק להוציא מכיסו חבילת שטרות זהה לזו הראשונה, אך מורכבת משטרות מזויפים, הוא היה מחזיר את החבילה לחלפן ואומר כי הוא בעצם מעוניין לבצע את ההחלפה. חלפן הכספים, שהיה בטוח כי החבילה שנמסרה לו בשנית, היא אותה חבילה אותה ספר רגע קודם, היה מגיש לו את השקלים - והנוכל היה נעלם.

כך הפיל צ' עשרות חלפנים בבני ברק והסביבה. השמועות על העקיצה עברו מאוזן לאוזן והחלפנים החליטו לעשות מעשה.

לפני מספר ימים קבע צ' עם חלפן בבני ברק. התאריך שנקבע היה היום. החלפן, שידע על מעלליו ושקריו של צ', החליט לאסוף קבוצת חלפנים. האחרונים החליטו להמתין לו בבניין בעיר.

אחד מהנוכחים שהיה במקום מספר ל'בחדרי חרדים': "ברגע שהוא הגיע, תפסנו אותו והכנסנו אותו למחסן בבניין ולא אפשרנו לו לצאת. אחד הנוכחים הזמין ניידת משטרה וא' נלקח למעצר".

המשטרה לקחה עימה לחקירה חלפנים שהיו במקום, כדי שתוכל לקבל תמונה מלאה אודות עקיצותיו של צ'.

חלפן בבני-ברק שנעקץ לפני שנה וחצי, מספר ל'בחדרי חרדים': "שאלנו אותו אם יש לו מקור כסף להחזיר לנו או שנלך למשטרה? הוא השיב כי אם ניתן לו שבועיים, הוא ילך לשוק האפור ויביא את הכסף. לא רצינו את זה, כי לך תאמין לבן אדם שעקץ אותך".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}