כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

תמונות מחרידות וקשות לצפיה: כך מתעללים המאבטחים ב'מפגיני ברזילי' • לא לבעלי לב חלש

הסרטון בו תצפו בכתבה שלפניכם, יקשה עליכם להירדם בלילה הקרוב ובכלל: אברכים ירושלמים השוכבים במתחם העבודות באשקלון, מקבלים מכות רצח ממאבטחי בית החולים • לאה מלול, דוברת בית החולים וחרדית לשעבר, בתגובה: "המאבטחים ממלאים את תפקידם" • סגן ראש העיר ל'בחדרי חרדים': "לחקור את אלימות המאבטחים!" • אחראי המשמרת הוצא לחופשה

מאבטחים מכים ללא רחם מפגינים (מתוך הוידאו)
מאבטחים מכים ללא רחם מפגינים (מתוך הוידאו)

חשיפת הסרטון: אודי דוד בן דוד, רדיו דרום.

דוברת בית החולים 'ברזילי', לאה מלול מוסרת בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מאבטחי מרכז הרפואי ברזילי תוך מילוי תפקידם ותוך שהתגוננו מאלימות שהופגנה כלפיהם פינו מהמתחם של בית החולים את מפירי הסדר באופן המידתי האפשרי, לנוכח ההתלהמות של מפירי הסדר".

חשוב לציין, כי תגובתה של לאה מלול ניתנה לאחר שצפתה בסרט המזעזע.

סגן ראש עיריית אשקלון, שמעון כהן, מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "ראיתי כמו רבים את תמונות הזוועה. אני קורא למשטרת ישראל ולמפקדה החדש של התחנה בעיר, מר חיים בובליל, לחקור בדחיפות את אשר אירע שם, ולמצות את הדין עם המעורבים באירוע.

"בנוסף, אני תובע בכל תוקף, לברר, מדוע ראה לנכון השוטר שעמד מן הצד וחזה בכל, להבליג, ולא לעשות דבר.

"גם אם קיימת אי הסכמה עם דעתם של המפגינים עלינו לזכור, כי בצלם אלוקים עשה את האדם, ואדם באשר הוא, אדם! בין אם היה חרדי ובין אם היה חילוני. לא זו הדרך בחברה ראויה ומתוקנת!

"מיותר לציין, כי זו היא רמיסה ברגל גסה של הדמוקרטיה בישראל.

"כמו כן, אני מבהיר באופן נחרץ, כי כל התגרות מצד המפגינים באנשי האבטחה אינה במקומה, ואין בדברי אלה כדי לתת לגיטימציה להתגרות כזו, אם אכן הייתה".

בעקבות התקרית: מנכ"ל חברת האבטחה המעניקה את שירותיה ל'ברזילי' פרסם הודעה רשמית, לפיה אחראי המשמרת באותה שעה ייצא לחופשה ויורחק לעת עתה מתפקידו, עד שיתבררו האירועים עם כל הגורמים.

אחראי האבטחה השני (המופיע בסרטון עם חולצה לבנה), הנמצא בתפקיד מטעם בית החולים, עדיין ממשיך לשמש בתפקיד. מי שאחראי עליו הוא משרד הבריאות. במשרד הגיבו לכתב 'רדיו דרום', אודי דוד בן דוד, שחשף את הסרטון: "המשטרה מטפלת במקרי אלימות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 72 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}