כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

גולדקנופף ייפגש עם ערוץ 2?

היערכות הנציגים החרדים לקראת מופע הענק של ערוץ 2 המתוכנן למוצ"ש סליחות - נמשכת • יו"ר הוועדה למען השבת, יצחק גולדקנופף, צפוי להיפגש עם מנכ"ל קשת אבי ניר בכדי לשכנעו להעתיק את המופע • ב'קשת' מכחישים

גולדקנופף ייפגש עם ערוץ 2?
יוסי שחר

הפתרון בדרך? 'ועדת הרבנים למען השבת' תיפגש במהלך השבוע הקרוב עם מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אבי ניר בדרישה לבטל את התוכנית 'כוכב נולד' שצפויה להתקיים במוצ"ש הבא בבריכת הסולטן בירושלים. הצדדים ינסו להגיע להבנה זאת לאחר שייפגשו גם עם ראש העיר, ניר ברקת.

במהלך השבוע האחרון נשמעו קריאות על כך שהוועדה קוראת לנציגים החרדים בעירייה לפרוש מהקואליציה באם האירוע יתקיים במוצ"ש ובכך יגרמו חילולי שבת כבדים. הנציגים החרדים מיהרו להרגיע את סערת הרוחות ואמרו, "כל ההחלטה תתקבל על דעת גדולי ישראל".

החשש לקיום האירוע במוצ"ש עלה בגלל הבעייתיות שבחילולי השבת שייגרמו בשיאה של השבת. מנגד, הפקה הבטיחה כי החזרות לאירוע יתקיימו ביום חמישי והכניסה לבריכת הסולטן לא תינתן לפני צאת השבת.

אולם למרות הפרסומים, בקשת מוסרים בתגובה ל'גלובס' שם מתפרסם הדיווח כי לא ידוע להם על פגישה כזו. אבל האירוע לא יגרום לחילולי שבת כפי שהם יתחייבו. " "קיימת מחויבות מלאה מצד כל הצדדים שלא לפגוע בשבת", מסרו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}