המועצה לצרכנות: 2.2 מיליון שקל נלקחים מהציבור כל יום
המועצה דורשת ממשרד התקשורת לקבל גם את עמדתם של ארגוני הצרכנים בנושא הפחתת דמי הקישוריות מחברות הסלולר • אינה מוכנה להתפשר על קיצוץ מדוד בפעימות שיתפרס עד שנת 2014
- אבי גליק, בחדרי חרדים
- י"ב אלול התש"ע
המלחמה בקישוריות נמשכת: בעקבות תוכניתו של שר התקשורת, משה כחלון, להוביל לצמצום דמי הקישוריות המשולמים לחברות הסלולר, יוצאת היום המועצה הישראלית לצרכנות בהודעה: "בכל יום משלם הצרכן הישראלי 2.2 מליון שקל מיותרים על הקישוריות".
כיום דמי הקישוריות עומדים על 25 אג', ובכוונת משרד התקשורת להוביל לצמצומם ההדרגתי עד לרמה של 5 אג' בלבד בשנת 2014, הורדה של 80% מהעלות.
יצויין, כי משרד התקשורת שכר את שירותיה של חברת בדיקה חיצונית בשם near והמלצותיה, שפורסמו ב'בחדרי חרדים', קראו להפחתה מיידית של הקישוריות ל4.14 אג' בלבד. עם זאת, בעקבות הלחץ שהפעילו חברות הסלולר בטענה כי חברת near לא שיקללה את כל הנתונים, ובעקבות המלצת משרד המשפטים שלא לבצע הורדה חדה במחיר, כדי לתת תקופת הסתגלות לחברות, הוחלט על הקיצוץ ההדרגתי.
המועצה לצרכנות אינה מוכנה לקבל את התהליך ההדרגתי, והיא דורשת לחשוף בפני הציבור את הדו"ח של חברת near, ולתת הזדמנות לארגוני הצרכנים להביע אף הם את דעתם בנושא.
כיום דמי הקישוריות עומדים על 25 אג', ובכוונת משרד התקשורת להוביל לצמצומם ההדרגתי עד לרמה של 5 אג' בלבד בשנת 2014, הורדה של 80% מהעלות.
יצויין, כי משרד התקשורת שכר את שירותיה של חברת בדיקה חיצונית בשם near והמלצותיה, שפורסמו ב'בחדרי חרדים', קראו להפחתה מיידית של הקישוריות ל4.14 אג' בלבד. עם זאת, בעקבות הלחץ שהפעילו חברות הסלולר בטענה כי חברת near לא שיקללה את כל הנתונים, ובעקבות המלצת משרד המשפטים שלא לבצע הורדה חדה במחיר, כדי לתת תקופת הסתגלות לחברות, הוחלט על הקיצוץ ההדרגתי.
המועצה לצרכנות אינה מוכנה לקבל את התהליך ההדרגתי, והיא דורשת לחשוף בפני הציבור את הדו"ח של חברת near, ולתת הזדמנות לארגוני הצרכנים להביע אף הם את דעתם בנושא.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות