כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

פועלים מהר: עצור בפרשת הירי בוילאמסבורג

שבוע וחצי לאחר שהאברך ברוך הלברשטאם נורה ברחובות ויליאמסבורג, עצרה משטרת ניו יורק חשוד ראשון • העצור: שחור בשנות ה-20 לחייו מואשם בנסיון לרצח ושוד • צפויים מעצרים נוספים

זירת הירי
זירת הירי

משטרת ניו-יורק עצרה בליל שבת חשוד בירי על האברך ברוך הלברשטאם, נכדו של הגר"מ הלברשטם זצ"ל, שנורה בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין, לפני כשבוע וחצי.

הרב יעקב איצקוביץ, מפקד 'השומרים' בוויליאמסבורג, משחזר בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים': ב-10 באוגוסט, בסביבות השעה 12:20 בלילה, התקבל דיווח על גבר בן 25 שנורה במהלך שוד, תוך כדי הליכה בשכונה.

"האברך שנורה היה בדרכו הביתה והוא נפגע בביטנו. הוא פונה לבית החולים 'בליווי' במנהטן, שם נותח והקליע הוצא מבטנו. מצבו השתפר מאז, אך הוא מאושפז עדיין בבית החולים, וזקוק לרפואה. שמו לתפילה ברוך יודא בן הינדא.

"מתנדבי 'השומרים' הגיעו ראשונים לזירת הירי, והחלו מיד באיסוף ממצאים, על מנת לאתר את היורה, והיו אחראים על איתור כלי הרכב בו ברח היורה. לאחר זמן מה נמצא הרכב, אך הנהג הספיק לברוח ממנו. צוותי מז"פ לקחו מהרכב טביעת אצבעות וסימנים נוספים.

"בליל שבת האחרון עצרה משטרת ניו יורק חשוד, שחור, בן 22, והוא מואשם בניסיון לרצח ושוד. הוא ישהה במעצר עד למשפטו. צפויים מעצרים נוספים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}