כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

שרה נתניהו נפגשה עם שר הפנים • "אין שינוי בהחלטה"

יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי נפגש עם רעיית ראש הממשלה, בכדי לדון בסוגיית גירושם של ילדי העובדים הזרים • בתום הפגישה אמר ישי: אין שינוי בהחלטה. נדון ברעיונות חדשים

השר ישי ושרה נתניהו
השר ישי ושרה נתניהו

יו"ר ש"ס ושר הפנים, אלי ישי, נפגש היום (ה) עם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בכדי לדון בסוגיית גירושם של ילדי העובדים הזרים.

הפגישה בין השניים נערכה לאחר מכתב ששיגרה נתניהו לשר ישי, בו קראה לבטל את הגירוש המתוכנן של מאות ילדי העובדים הזרים. במשך יותר משעה נועדו השנים, ובמהלכה העלתה אשת ראש הממשלה מספר רעיונות בפני השר ישי.

אלי ישי ב'7 ימים': שונא ילדים?! אני?!

בתום הפגישה אמרה נתניהו: "היתה לנו פגישה מצוינת. אני מעריכה מאוד את הדאגה העמוקה של השר ישי לאופיה היהודי והדמוקרטי ולעתידה של המדינה ואת האנושיות והפתיחות שלו להידבר עמי ולבחון רעיונות נוספים בנושא הילדים".

ישי אמר בתום הפגישה כי הרעיונות של רעיית ראש הממשלה ייבחנו, אך החלטת הממשלה לא תשונה והיא עומד בעינה. "מדיניות ההגירה והחלטות הממשלה לא ישונו. הם נועדו לשמור על אופיה של המדינה", נמסר מלשכת ישי.

במכתב אותו שיגרה נתניהו לשר ישי בשבוע שעבר נאמר: "כאם לשני בנים צעירים וכפסיכולוגית בשירות הציבורי, נושא זה קרוב מאוד ללבי, שכן אני רואה במקצוע שבו בחרתי שליחות יומיומית של טיפול וסיוע לילדים והורים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}