כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"חתימות הרבנים על מכתב 'הוועד לטוהר' - מזויפות!"

'הוועד לטוהר המחנה' תקף במכתב את רב הכותל: אינו דואג לגדרי הצניעות • לראשונה, מגיבים מקורביו של הרב שמואל רבינוביץ ותוקפים: "אנו מחפשים פתרונות יחד עם גדולי ישראל. המכתב? מזויף" • פרסום ראשון

הרב רבינוביץ' עם ידיד קרוב. צילום ארכיון
הרב רבינוביץ' עם ידיד קרוב. צילום ארכיון

בימים האחרונים הופץ מכתב מטעם 'הוועד לטוהר המחנה', המפנה אצבע מאשימה כלפי רב הכותל והמקומות הקדושים, ולפיו הרב אינו עושה מספיק בכדי לשמור על הצניעות הדרושה ברחבת הכותל המערבי.

אולם, מבדיקה של 'בחדרי חרדים' עולה, כי הרבנים ששמם מופיע בתחתית המכתב לא חתמו על הדברים, ושמם נכתב ללא ידיעתם, ללא שחתמו עליו.

כעת, לראשונה מאז פורסם המכתב, מגיבים מקורביו של הרב רבינוביץ לאתר 'בחדרי חרדים' ואומרים: "ראשית, במהלך השנים האחרונות, ובמיוחד בשנה האחרונה, נעשו פעולות רבות למען שמירת הצניעות בכותל המערבי, לא בכדי הפגינו לפני מספר חודשים 2000 איש בכיכר ציון נגד הרב 'שעושה הכל למען התחרדות הכותל', לטענתם. הפגנות נוספות התקיימו במהלך השנה האחרונה, בראשם עמדה חברת מועצת העיר, רחל עזריה.

"יחד עם זאת הרב מודע וכואב מאוד את המצב ברחבת הכותל המערבי, שמורכב גם מהנושא של הצניעות, אבל במיוחד מהתערובת ברחבה העליונה. מידי שנה באים יותר ויותר אנשים לרחבת הכותל. בחמש שנים האחרונות הוכפלה הכמות ב-400 אחוז.

"אי לכך ישנם פתרונות בדרך, שנתקלים בקשיים רבים, וגדולי ישראל מודעים לכך. הרב מנסה לחפש את הפתרונות, כדי להביא למצב שיהודי המבקש להתפלל ברחבת הכותל, מבלי לחצות את הרחבה העליונה, יוכל לעשות זאת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}