כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אברך כולל? עני? - אטיאס ישלם לך שכר דירה

פרסום ראשון • שר הבינוי והשיכון החליט: משפחות שראש המשפחה לומד לימודים תורניים יקבלו מימון לשכר דירה • התנאים: בלי רכב פרטי, הכנסה חודשית מעבודה לא תעלה על 1200 שקלים ברוטו, ושלושה ילדים לפחות

דואג לעניים. אטיאס
דואג לעניים. אטיאס

בשקט-בשקט, בלי לטרוח אפילו להגיב למי שאינם מפרגנים לו, מטיל היום שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס פצצה: צירוף משפחות בהן ראש המשפחה לומד לימודים תורניים או אקדמאיים, למקבלי תמיכת מימון שכר דירה.

וכך עובדת הבשורה החדשה:

עד היום העביר משרד השיכון תמיכה למימון שכר דירה למשפחות העונות להגדרה 'עניות'. כ-137,000 משק בית נכללו בקטגוריה זו, וקיבלו סיוע חודשי שנע בין 392 שקלים ל-1,550 שקלים. הכול על פי רמת ההכנסה, גודלה של המשפחה ואזור המגורים.

מעתה, על פי החלטת שר השיכון, מצטרפת אל הרשימה קטגוריה חדשה של זכאים: אנשים הלומדים לימודים תורניים, בעלי שלושה ילדים לפחות, עד לגיל 18. גם מי שלומד לימודים אקדמאים יהיה זכאי לתמיכה (בתנאי, כמובן, שיהיה בעל משפחה עם 3 ילדים).

ויש עוד שני תנאים: לזכאי אסור שיהיה בבעלותו רכב פרטי, והכנסתו החודשית מעבודה לא תעלה על 1200 שקלים ברוטו. תנאים אלה מצמצמים את מספר הזכאים לטווח של מי שבאמת מצויים בתנאי מצוקה כלכלית.

לפי הערכות משרד השיכון, העלות המשוערת של ההחלטה החדשה תעלה כ-16 מיליון שקלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}