כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מעצר ה'מטריד הטלפוני' הוארך - הסיקריקים מתפרעים

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של ה'סיקריק' חיים מינצברג, שנשלף על-ידי המשטרה מביתו באישון לילה • המשטרה: נגיש נגדו 'כתב אישום חמור' • הסיקריקים הזועמים יצאו למה שהם מכנים "הפגנה סוערת"

ההפגנות חוזרות? ירושלים בוערת (צילום ארכיון: מנחם הלוי)
ההפגנות חוזרות? ירושלים בוערת (צילום ארכיון: מנחם הלוי)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ד) אחר-הצהריים בשלושה ימים את מעצרו של חיים יצחק מינצברג, תושב שכונת מאה שערים, הנמנה על קבוצת 'הסיקריקים'. מינצברג, שנשלף על-ידי שוטרים מביתו ברחוב סלנט באישון הלילה האחרון, חשוד בהטרדות טלפונית של יו"ר רשות העתיקות, ובארגון הפגנות נגד חילולי הקברים במתחם החפירות ביפו.

עוד בנושא:
מה עובר עליהם? הפגנות סוערות מול 'אור החיים'
המטרה החדשה של הסיקריקים: ספרי קודש • ווידאו
איבדו רסן: סיקריקים תקפו ילדי חינוך מיוחד • צפו
נעצר: 'סיקריק' שהטריד את יו"ר רשות העתיקות

במהלך הדיון הודיעה המשטרה, כי היא בכוונתה להגיש כבר בימים הקרובים נגד מינצברג כתב אישום חמור, באשמת הטרדה טלפונית מתמשכת של יו"ר רשות העתיקות, שוקה דורפמן.

בנוסף לכך מבהירה המשטרה, כי נבדקים כיוונים נוספים, לפיהם הצעיר ארגן באחרונה את ההפגנות האלימות, כהגדרת המשטרה, במתחם החפירות ביפו.

הבוקר (ד') הבטיח גורם הנמנה על קנאי מאה-שערים ל'בחדרי חרדים', כי "אם מינצברג לא ישוחרר - ירושלים תבער".

בהתאם להבטחה, יצאו בשעת ערב עשרות 'סיקריקים' מבית המדרש סאטמר ברחוב יואל בירושלים, כשהם קוראים קריאות גנאי כנגד "המדינה הציונית" ו"משטרת ישראל". לדבריהם, הם יוצאים ל"הפגנה סוערת" ולא ישקטו עד שחברם ישוחרר.

במהלך ההפגנה המתקיימת ברחוב שבטי ישראל הותקף נהג אוטובוס אגד, על ידי עשרות מפגינים. הם חסמו את דרכו של האוטובוס וניסו ליידות אבנים לעברו. כח משטרה שהיה במקום פיזר אותם תוך שימוש בכח. אין נזק, אין נפגעים, והכביש עביר לתנועה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}