כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

פלסטיני חדר לשגרירות טורקיה בת"א, נורה ונפצע

כוחות ביטחון רבים הוזעקו לשגרירות טורקיה, ברחוב הירקון בתל אביב, אך לאחר זמן קצר התברר: נאדים אינג'אז, פלסטיני מרמאללה, התפרץ לשגרירות טורקיה והשמיע איומים. בשלב מסוים ירו בו המאבטחים • סרט טורקי

פלסטיני חדר לשגרירות טורקיה בת"א, נורה ונפצע

דרמה בלב תל אביב: נדים אינג'ז, פלסטיני תושב רמאללה, השתלט לפנות ערב (ג') על שגרירות טורקיה ברחוב הירקון בתל אביב והחזיק במקום שני בני ערובה. החשוד השתלט על חדר בשגרירות שם התבצר עם שני בני ערובה, ואיים כי ברשותו נשק וחומר דליק, שבהמשך התבררו כסכין ואקדח צעצוע.

הפלסטיני פתח את חלון החדר והחל לצעוק לעבר השוטרים: "כל יהודי שיכנס לפה אני הורג אותו". בשלב מסוים, כשעמד בחלון, נשמעה ירייה שניפצה את חלון השגרירות. ככל הנראה, מאבטחי השגרירות ירו באינג'אז ופגעו בו. כוחות המשטרה וצוותי מד"א לא הורשו להיכנס ונותרו בחוץ בהוראת אנשי השגרירות הטורקית.

בדיוק לפני ארבע שנים התבצר אינג'ז בשגרירות בריטניה בישראל ואיים להתאבד באמצעות אקדח שטען שהחזיק ברשותו, אם לא יקבל מקלט מדיני בבריטניה.

לפי הידוע, אינג'ז מעורער בנפשו.

יצויין כי לאחרונה השגרירות הטורקית הייתה זירה לעימותים בעקבות ההשתלטות על המשט לעזה - אז התקיימו מולה הפגנות גדולות. מאות אזרחים התאספו מול השגרירות ומחו על המעורבות הטורקית הנרחבת במשט לעזה שהסתיים בתשעה הרוגים.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}