כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בן שנתיים מצא תחליף למיטה: המדרכה בשכונה

מחזה כזה לא זוכרים גם זקני ירושלים: בן שנתיים נמצא מחוסר הכרה על מדרכה בשכונת רמות • כוחות הצלה שהוזעקו גילו שהילד פשוט נרדם • אבל את אמו זה לא הרגיע. "תעשו לו החייאה" - צעקה על איש ההצלה

החייאה. צילום אילוסטרציה
החייאה. צילום אילוסטרציה

מחזה כזה לא רואים כל יום אפילו בירושלים: אמש (ב) בשעות הערב, נמצא ברחוב שיבת ציון פינת אבא הלל סילבר בשכונת רמות, ילד כבן שנתיים וחצי - כשהוא ישן על מדרכה. שוטרת שניסתה להעיר את הילד ולשאול אותו מהיכן הוא מגיע ואיפה נמצאים הוריו - נתקלה בחוסר מענה, והזעיקה שרותי הצלה.

אריה, מתנדב 'איחוד הצלה' המתגורר באזור, מספר: "בשעה 19:20 קיבלתי קריאה בביפר על ילד שנמצא ברחוב מחוסר הכרה. הגעתי במהירות, עמדה שם שוטרת וסיפרה, כי היא מצאה את הילד משוטט לבדו לפני כ-20 דקות, וכי הילד התיישב על המדרכה ואיבד את הכרתו. ניגשתי לילד. בבדיקה ראיתי שיש דופק ונשימה תקינים, אך הילד לא הגיב. עשיתי לילד עוד מספר בדיקות רפואיות ולא גיליתי שום דבר חריג".

• מה חשבת באותם רגעים?

"מה שהעלתי בדעתי שהוא מעורפל הכרה, מסיבה שאינה ברורה. אמו של הילד הגיעה תוך זמן קצר למקום, והחלה לצעוק עלי שאבצע החייאה על בנה. לא עזרו ההסברים כי הילד אינו מחוסר הכרה. היא החלה לצעוק: 'אם אתה לא תעשה החייאה, אני אעשה זאת בעצמי'. לאחר זמן מה הגיעה למקום ניידת טיפול נמרץ, כשהאב מגיע מיד אחר-כך. הוא תפס את הילד בידו, וניער אותו - והילד פקח עינים ולא הבין את ההמולה סביבו.

"ההורים סיפרו כי הוא התעורר בשעת בוקר מוקדמת, וכי בשעות הצהרים לא נח לישון. ככל הנראה הילד שקע בשינה עמוקה. הילד נלקח על ידי הוריו לביתו, שם המשיך בשנתו המתוקה".

ממשטרת ירושלים נמסר ל'בחדרי חרדים', כי אמו של הילד זומנה לחקירה בתחנת המשטרה 'שפט' בשכונת נווה יעקב בירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}