כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אישור 'מוסד פטור' למגמה החסידית בעמנואל; "הכיתות מוכנות"

שר החינוך יעניק אישור 'מוסד פטור' לבית הספר של המגמה החסידית בעמנואל • למעלה מ-70 תלמידות כבר נרשמו • אב לתלמידה: "האישור עדיין לא התקבל בפועל, אבל ההרשמה בוצעה והכיתות מוכנות"

בנות עמנואל עם הגרי"ד גרוסמן
בנות עמנואל עם הגרי"ד גרוסמן

פרשת עמנואל מאחורינו? על פי המסתמן, שר החינוך גדעון סער, יעניק אישור 'מוסד פטור' לבית הספר של המגמה החסידית בעמנואל. לפי דברי הורים לתלמידות בבית הספר, למרות שאין עדיין אישור רשמי, למעלה מ-70 תלמידות כבר נרשמו לבית הספר.

"האישור עדיין לא התקבל בפועל, אבל ההרשמה בוצעה והכיתות מוכנות", אומר הבוקר ל'בחדרי חרדים' אברהם לוריא, אב לבת במגמה החסידית בעמנואל, בעקבות דיווחים על אישור סופי שהעניק משרד החינוך לבית הספר בעיר.

כפי המסתמן, סער יעניק את האישור למוסד פטור בימים הקרובים. בית הספר לא יקבל את תקציבי משרד החינוך, ולא יהיה מחויב לנהליו. בית הספר יתנהל על פי נהליו הנוקשים, אותם נקט בעבר.

בעמנואל מדגישים, כי לבית ספר התקבלו בנות ללא הבדל במוצאן העדתי, אך אלה שהסכימו לקבל על עצמן את תנאים הרוחניים עליהם החליטה הנהלת בית הספר.

סגן שר החינוך, מאיר פרוש, העדיף שלא להתייחס לידיעה, אך מקורביו אומרים: "כולנו יודעים שמשרד החינוך ייתן את האישור המדובר. כל בר דעת יכול להבין שפחות משבועיים לפתיחת שנת הלימודים המשרד לא ישאיר את הבנות מחוץ למסגרת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}