כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

כיצד מרקדין? לפני הונדה ישנה ותאורת פלאפונים! • תיעוד

הזוג הצעיר שהזמין חתונה באולמי 'קסאנאדו' לא שיער כי החתונה שהזמין במיטב כספו תתקיים לשמע מערכת סאונד של רכב הונדה ישן, תאורת טלפונים סלולאריים ומיזוג שנשב מדפי התפריט • איך זה קרה?

ריקוד בחושך
ריקוד בחושך



זה קרה אמש באולמי 'קסאנאדו' בפתח תקווה: החתונה החלה ברגל ימין. החתן והכלה הוכנסו לאולם לקול צלילי התזמורת, האורחים מחאו כף, הרב קידש את החתן והכלה, וכולם חיכו לסעודה ולריקודים.

עד שלפתע השתרר חושך כבד באולם.

המחירים הגבוהים שהאולם נוטל מלקוחותיו, הביאו את האורחים לצפות לגימיקים יוקרתיים. כשנכבה החשמל, היו בטוחים כולם, כי הגימיק התורן כבר מגיע, אך במקרה דנן הסבלנות לא השתלמה.

רבע שעה לאחר מכן, כשפרצו כוחות כיבוי עם צינורות דרך האולם לקומת הגג, הבינו המחותנים והאורחים שהם נקלעו לבעיה חמורה: שריפה גדולה שפרצה על הגג כילתה את האפשרות להכניס מקור חשמל לאולם, והאירוע שבת.

תושיתו של עידן, בעלי עיתון 'פוקס', שניסה להכניס את רכבו המפואר לאולם, כדי לנסות להפעיל מוזיקה מרכבו, לא צלחה.

הצעירים גילו יוזמה: רכב הונדה מיושן קמעה שהוכנס לאולם הפתיע את האורחים בצלילי המוזיקה שבקעו מתוכו, והקהל החל לרקד ולקפץ לשמח חתן וכלה, גם בלי לאכול.

במהלך הערב נעשו מספר ניסיונות על-ידי בעלי האולם להכניס לאולם גנרטור ולהפעיל את החשמל, אך הוא לא החזיק מעמד בעומס וקרס שוב שוב שוב.

וכך, האורחים הרבים נאלצו להסתדר לאור תאורת הפלאפונים.



תגובות בעלי אולם קסאנאדו

ביום א' 15.08.10 פרצה שריפה בחדר החשמל הראשי במתחם האירועים קסאנאדו. ראוי לציין כי השריפה לא נגרמה כתוצאה מרשלנות או אוזלת יד של חברתנו. מדובר באירוע חריג ומקרה מצער עבור הזוג שנישא ועבור חברתנו כאחד אך יחד עם זאת יש להעמיד דברים על דיוקם. השריפה פרצה בסביבות השעה עשר לערך לאחר מזנון קבלת הפנים וטקס החופה. מייד עם פריצת השריפה הגיעו למקום חברת החשמל וכוחות כיבוי האש אשר בעצה אחת החליטו לנתק באופן מוחלט את זרם החשמל במקום.

אי לכך ולאור האמור לעיל ובשל השריפה גם גנראטור החירום (גיבוי) המהווה מערכת גיבוי למערכת החשמל במקרים של הפסקת חשמל נותק ובכך לא יכול היה לפעול. כמובן שתקרית נדירה כזאת מתרחשת בשכיחות של אחת לעשרות שנים ויכולה הייתה לקרות בכל בית מגורים בכל בית עסק או בכל מקום אחר. לצערנו הרב "הברק היכה בנו הפעם".

מיותר לציין כי חברתנו אשר הינה בעלת רישיון עסק כחוק להפעלת אירועים, עשתה ככל שביכולתה להשיב את הסדר על כנו ולסיים את האירוע בצורה הטובה ביותר בנסיבות הקיימות:
סופק בטווח זמן קצר גנראטור חירום קטן (חיצוני) על מנת להמשיך את עמדת המוסיקה.
השף, הטבחים, מנהל האירועים על כל מלצריו והצוות פנו לאולם הסמוך, "שיא אירועים", ובעזרתו האדיבה של בעל המקום , ציון, חיממו והגישו את כל המנות אשר הוזמנו בתפריט.
נוסיף כי חרף הנסיבות החתונה המשיכה ומנהל האירועים והצוות היו לצד הזוג הנישא וזאת עד השעה שתיים לפנות בוקר מועד עזיבת האורחים. בניגוד לרמיזות ולפרסומים השונים וכן בניגוד לטענות הזוג בעל האולם נכח במקום ופעל ללא הרף על מנת להבטיח המשך קיום האירוע.

לסיכום, מדובר באירוע נדיר של שריפה בחדר חשמל אשר לא נגרמה מרשלנות או אוזלת יד של חברתנו וזרם החשמל ומערכת הגיבוי נותקו ע"י חברת החשמל וכיבוי האש. נציין כי חרף בקשתנו לפגישה מסודרת עם הזוג הנ"ל בחרו לפנות לערוצי התקשורת השונים עם מצגות שווא תוך סילוף העובדות.

ערוצי התקשורת השונים וביניהם ערוץ 10 בחרו לפרסם כתבות מגמתיות ושקריות תוך עיוות העובדות ללא קבלת תגובה הולמת מחברתנו. סביר להניח שאם מישהו היה טורח לבדוק את העובדות לאושרן ובכלל זה את דו"ח חוקר השריפות עניין זה לא היה זוכה לכל סיקור תקשורתי כשריפות רבות אחרות מדי יום. חברתנו הינה חברה בעלת מוניטין רב אשר נמנית בין החברות המובילות בענף האירועים ומקיימת למעלה מ-300 אירועים פרטיים עסקיים ובכלל זה אירועי התרמה ועזרה לקהילה תוך שביעות רצון מלאה של קהל לקוחותיה. יועציה המשפטיים של חברתנו שוקדים בימים אלו על דרך הפעולה כנגד ערוצי התקשורת השונים והזוג המדובר. כל ניסיון להכפיש את שמה הטוב של חברתנו נועד לכישלון ויגרור תגובה משפטית הולמת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}