כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ומי באש: בניין מגורים בב"ב עלה בלהבות • המציל? פקח שחילק דו"חות!

בימי תחילת ה'זמן', נוהג צלם 'בחדרי חרדים', דוד קורן, לשוטט ברחובות בני ברק, כדי לשאוף את האוויר התורני • כשאפו זיהה ריח של שריפה, הוא גילה בניין מגורים עולה בלהבות • ואיך פקח שחילק דו"חות באיזור הציל את התושבים • וידאו ותמונות

הבניין ברח' מנחם 10 עולה בלהבות
הבניין ברח' מנחם 10 עולה בלהבות

נס של ממש בבני-ברק: דליקה שפרצה בבניין מגורים ברחוב מנחם, גרמה לנזק רב למספר דירות מגורים, ודירה אחת עלתה כליל בלהבות.

כתב 'בחדרי חרדים', ששהה בשטח מהתהוות הדליקה עד לכיבויה הסופי מדווח, כי באורח נס לא היו נפגעים, ומלבד נזק לרכוש, לא היו נפגעים בנפש.

כוחות הכיבוי הגיעו מהר, והצליחו להשתלט במהירות על השריפה, שאיימה להתפשט לבניינים נוספים.

בתוך כך, מדווחת עיריית בני-ברק על אירוע מעניין בעטיו התגלתה השריפה במהירות: "רישום דוחו"ת תברואיים לתושבים הינה פעולה, אולי לא תמיד נעימה, אך הכרחית", מספרת הידיעה אותה שולחת העירייה. "ברם, בד בבד, לפעמים, כתוצאה מרישום דוחו"ת ניתן גם להגיע להצלת נפשות.

"המדובר הוא בפקח של אגף התברואה בעיריית בני-ברק, אסף צדוק, שיצא לרשום דו"ח לגנן שגזם עצים באחת החצרות ברחוב מנחם בעיר, והשליך את הפסולת לרשות-הרבים, בלא לתאם עם המוקד העירוני.

"כאשר הפקח החל ברישום הדו"ח, הוא הבחין בעשן שבוקע מתוך אחת הדירות ברחוב מנחם 10, אך, בד בבד, הוא נוכח לדעת שאיש לא שם לב לכך, והאש עלולה לסכן את חיי הדיירים.

"אסף צדוק לא היסס, רץ ועבר מדירה לדירה, והחל בפינויים מהבתים של הדיירים, ובהם אישה קשישה ואם עם תינוקה, וגם דאג באותו זמן להזעיק את הכבאים של איגוד ערים בני-ברק לכיבוי אש, שהגיעו במהירות למקום וכיבו את האש. סיבת הדליקה נחקרת".

צפו בווידאו ותיעוד מהשטח:































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}