כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הגרי"ש והגראי"ל מוחים נגד ברקת; הנציגים החרדים בפלונטר

במכתב חריף שפורסם היום ביומונים החרדיים, מביעים גדולי ישראל מחאה נגד עיריית ירושלים, שהחליטה לשכן במבנה בשכונת רמות בית ספר חרדי לאומי • ברקת: מי שיצביע נגד, יעוף מהקואליציה

הגרי"ש והגראי"ל מוחים נגד ברקת; הנציגים החרדים בפלונטר

ביומונים החרדים מתפרסם הבוקר (ו) מכתב מטעם גדולי ישראל - מחאה על כוונת עיריית ירושלים לשכן במבנה בשכונת רמות את בית-הספר החרדי-לאומי 'אהבת ישראל'. במודעה, עליה חתומים, בין היתר, הגרי"ש אלישיב, הגראי"ל שטיינמן והגרמ"י לפקוביץ, נכתב כי בית הספר שם דגש על לימודים חיצוניים, חרף מחאת הרבנים.

"כוונת מזימתם לצוד את בני השכונה ולהפילם חללים", כותבים הרבנים ומציינים כי לאחרונה הודתה הרשת כי היא מכשירה את הבחורים לצבא. "על העסקנים ונציגי הציבור לעמוד בפרץ והאבות מוזהרים שלא לרשום בניהם למוסדות אלו", חותמים גדולי ישראל.

לפני כשבועיים דחה בית-המשפט לעניינים מנהליים את בקשת תושבי השכונה שלא לאפשר את המהלך של שיכון בית הספר בשכונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הנציגים החרדים בעיריית ירושלים מצויים במבוכה גדולה, לנוכח איומו של ראש העיר, ניר ברקת, לפיה יוציא מהקואליציה מי שיתנגד בהצבעה שתיערך על ההחלטה להעביר את בית הספר.

הנציגים החרדים בעירייה אינם רוצים לפרוש מהקואליציה מצד אחד, אך לא עולה על דעתם להצביע בעד נושא שגדולי ישראל מביעים בו היום את דעתם השלילית הנחרצת. "אני מקווה שעד השבוע הבא יימצא פתרון, אחרת אנחנו בפלונטר ענק", אומר אחד הנציגים ל'בחדרי חרדים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}