כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

החלום הביא לפגישה מרגשת עם הגרי"ש אלישיב • פרסום ראשון

מנהלת בכירה בהסתדרות העובדים, חלמה חלום בו שמעה כי הגרי"ש אלישיב בירך את בן משפחתה שנמצא במצב רפואי קשה בברכת רפואה שלימה • לאחר שנעזרה באישים חרדים, הגיעו בני המשפחה לקבל את ברכתו האישית של הגרי"ש אלישיב לחולה • בפנים: הפקס המפתיע

הגרי"ש אלישיב. צילום: ארכיון
הגרי"ש אלישיב. צילום: ארכיון

'ריבונו של עולם חלום חלמתי': מנהלת בכירה בלשכת הסתדרות העובדים בירושלים חלמה בערב ט' באב חלום בו התגלתה אליה אימו של חולה, בן משפחתה, יחד עם החולה בעצמו. השניים דיברו על המצב הרפואי בו הוא נתון, ואז סיפר לה הבן כי היה אצל הגרי"ש אלישיב והרב הבטיח כי יבריא.

האישה, שלא הכירה את הגרי"ש, ערכה בירורים בכדי להגיע אל הרב המברך. ימים ארוכים לקח למנהלת לברר מיהו הרב המכובד אותו הזכיר אחיינה בחלום, אשר הבטיח שתהיה לו רפואה שלמה במהרה וכי אין מה לדאוג.

המשפחה הספרדית מירושלים הגיעה בסופו של דבר אל יו"ר ועד העובדים של בנק ישראל בירושלים, דוד ואזנה, מי שהיה מקרובו ואחד מעוזריו של הראשון לציון הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל.

בראיון ל'בחדרי חרדים' מספר ואזנה את אשר אירע: "המשפחה התקשרה אלי וסיפרה את אשר קרה. הם שלחו לי פקס דחוף וכתבו בו את כל החלום שחלמה דודתו של החולה.

"שלחתי את הפקס לנכדו של הגרי"ש, אריה אלישיב, וביקשתי ממנו לקבוע למשפחה פגישה דחופה בכדי שיוכלו לקבל ברכה ממשית לרפואתו. ר' אריה הרים אלי טלפון אתמול בערב ושאל אם אוכל להגיע תוך שעה לבית הרב יחד עם החולה.

"הגענו לבית הרב, אני, בעלה של חולמת החלום, החולה ומי שנכח בחדר נכדו של הרב, אריה. החולה סיפר לרב את כל הסיפור וביקש מהרב ברכה לרפואה שלימה. כששמע הרב את הסיפור, הוא הגיב בחיוך. הרב בירך אותו ואמר לו שאין לו מה לדאוג".

שמו של החולה לתפילות: לוי בן נגימה.

הפקס שנשלח לביתו של הגרי"ש אלישיב ולדוד ואזנה:
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}