כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בניגוד לשמועות: משתפר מצבו של הגר"י מאיר

חרושת שמועות בימים האחרונים אודות מצבו הבריאותי של ראש ישיבות הנגב, הגר"י מאיר, לאחר שבשבוע שעבר מעד וסובל משבר חמור • "מצבו הולך ומשתפר", מספר אחד מאברכי הישיבה ל'בחדרי חרדים'

הגר"י מאיר. צילום: א. הלפר
הגר"י מאיר. צילום: א. הלפר

חרושת שמועות הסתובבה בימים האחרונים אודות מצבו הבריאותי של ראש ישיבות הנגב, הגר"י מאיר, לאחר שבשבוע שעבר מעד ליד בית אחיינו, הרב חניניה צולק, וכתוצאה מכך נגרם לו שבר חמור.

תלמידיו, המלווים אותו בכל ימות השנה כמו גם בימים אלו מספרים כי בניגוד לשמועות, מצבו משתפר והולך. "הוא חזר לתפקד כראוי וחזר ללכת כבעבר, כולנו מקווים כי כבר ביום ראשון הקרוב ישוב לנגב, לאחר המנוחה בה הוא שוהה בהמלצת הרופאים בימים אלו כתוצאה מהנפילה", מספר אחד מאברכי 'הנגב'. "זמן אלול התחיל בישיבה בהתפתחות רבתית הן מבחינת כמות ואיכות הבחורים שהגיעו, והן מבחינת הצוות שהתעשר ברב אליהו יעקובזון - רבה של תפרח שהצטרף לצוות הרוחני בישיבת הנגב, כעת כולם מצפים ומייחלים לחזרתו של ראש הישיבה שליט"א".

תושבי המקום אומרים עוד, כי הפריחה של עולם התורה בדרום הארץ איננה רק בישיבת הנגב בנתיבות. "בישיבת זרועה לומדים כשבעים בחורים מובחרים, כך גם בישיבה בנתיבות ובשאר מוסדות החינוך והתורה בכל אזור הנגב והדרום, אנו אמנם רחוקים פיזית מאזור המרכז - אך הדרום הוא מרכז התורה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}