כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ימים לאחר שנכנס לתפקידו: הגר"י סילמן חגג בהכנסת ס"ת

ימים ספורים לאחר שחשפנו כי הגר"י סילמן מונה לנשיא בית הכנסת באחוזת ברכפלד, חגגה העיר כולה את הכנסת ספר התורה לבית הכנסת • לפני התהלוכה, הגיעו האברכים למעונו של הגר"ח, שכתב אות וחתם על כתב המינוי

ימים לאחר שנכנס לתפקידו: הגר"י סילמן חגג בהכנסת ס"ת

בתחילת השבוע פרסם אתר 'בחדרי חרדים' כי הגר"י סילמן מונה לנשיאה של קהילת 'שערי תפילה' באחוזת ברכפלד, ואמש (ד') התקיימה הכנסת ספר תורה לבית הכנסת.

האירוע נפתח בכתיבת אותיות בביתו של הגאון רבי חיים קנייבסקי, בהזדמנות זו צירף הגר"ח את חתימתו לכתב המינוי של הגר"י סילמן, משם המשיכו המלוים לאחוזת ברכפלד לריקודים ומחולות ברב עם.

בסעודת המצווה נכחו כל רבני העיר, ובהם הגאון רבי ישראל זיכרמן המרא דאתרא באחוזת ברכפלד, הגאון רבי מאיר קסלר רבה של קרית ספר, הגאון רבי אבינועם פוסטבסקי ר"י ברכת יצחק – אור יהודה, ורבני השכונות, כמו כן השתתף ראש העיר הרב יעקב גוטרמן.

הגר"י סילמן הגיע לסעודת המצוה, והתקבל על ידי מאות האברכים בשירת "ימים על ימי מלך". בהמשך נשא דברים נציג משפחת התורמים, אחריו דיבר הגר"י סילמן וציין את ידידותו המופלאה עם רב הקהילה הגאון רבי ישראל זיכרמן משכבר הימים, בהמשך דבריו ציין את העניינים המרכזיים הזקוקים לחיזוק בימינו, אשר בעיקרם הם ג' דברים, לימוד התורה, עבודת התפילה, ושמירת הצניעות.

אחריו נשא דברים המרא דאתרא הגר"י זיכרמן, בפתיחת דבריו סיפר שכאברך למד בכולל "חושן משפט" אצל הגר"י סילמן, ובירכו בשם כל חברי הקהילה שזכו לחסות בצילו.

דברי סיום נשא ראש העיר הרב יעקב גוטרמן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}