כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

סאטמר מסלימה את המאבק: הפגנות יומיות סוערות מול חברת R.F..R במנהטן

סדרת כתבות באתר 'בחדרי חרדים' חשפה את האחראים הבלעדיים לחילול הקברים ביפו - חברה אמריקנית בשם R.F.R, והובילה למהומה רבתי • ב'עדה החרדית' החליטו להפסיק המלחמה ב'אלקטרה', ולרכז את המאמצים מול חברת R.F.R • סיקור ותמונות

אלפים המפגינים מול בנייני החברה
אלפים המפגינים מול בנייני החברה

המאבק על הקברים במתחם אנדרומדה ביפו, אינו מראה סימני רגיעה: בשבועות האחרונים ליווה אתר 'בחדרי חרדים' את המאבק, וחשף את פרצופם האמיתי של העומדים מאחורי החפירות וחילול הקברים.

בסדרת כתבות חשפנו כאן את בעלי חברת הנדל"ן האמריקנית R.F.R, העומדים כחומה בצורה כנגד כל פשרה שהוצעה על-ידי שותפתם לשעבר, חברת 'אלקטרה', ושל נציגי 'העדה החרדית'.

מנהלי החברה, שני יהודים אמריקנים, המצויים בסכסוך ארוך ומתמשך עם חברת 'אלקטרה', החליטו להכשיל את נסיונות המו"מ, בכדי לאלץ את 'אלקטרה' לספוג מתקפות חוזרות ונשנות, על לא עוול בכפה.

לאחר סדרת הכתבות באתר 'בחדרי חרדים', שזכו להד ציבורי חסר-תקדים, החליטו ב'עדה החרדית' להפנות את החיצים כלפי החברה האמריקנית, ולהוריד את אש המאבק נגד חברת 'אלקטרה', שהוכיחה מספר פעמים כי אין ידה במעל.

בשבועות האחרונים החלו חסידי סאטמר להפגין מול מטה חברת R.F.R. אך אתמול (ג') הגיע השיא.

התאחדות הרבנים בארה"ב וקנדה הצליחה להוציא אלפי חרדים להפגנת ענק מול בנייני חברת RFR במנהטן. הרבנים ואנשי הקהילה, כמו שאר הגורמים העוסקים במאמצים לעצירת החפירות, הבינו כי חברת RFR היא היחידה שיכולה למנוע את חילולי הקברים ביפו, במסגרת פרויקט נדל"ן גדול שמקימה החברה במתחם.

"הרשעים כים נרגש השקט לא יוכלו ועדיין עומדים במרדם להרוס ולעקור את בית הקברות העתיק ביפו בארה"ק על מנת לבנות עליו בית מלון רח"ל, על אף התחנונים שהתחננו אליהם ועל אף המחאות בכל העולם כולו", נכתב במודעות שקראו לציבור החרדי לצאת ולהפגין.

מנהלי חברת RFR נמצאים בתקופה האחרונה מול מתקפה יומית. עשרות מפגינים מגיעים מידי יום אל מול מטה החברה ומוחים את מחאתם. ואם לא די בכך, סופגים מנהלי החברה הטרדות טלפוניות, הפוקקות את קווי החברה ומשביתים את פעילותה. כזכור, חשף אתר 'בחדרי חרדים' כי הבולשת הפדרלית פתחה בחקירה בכדי לאתר את העומדים מאחורי ההטרדות הטלפוניות.

במהלך ההפגנה שהתקיימה אמש מחה ונאמו בפני האלפים חברי בי"ד של התאחדות הרבנים וקנדה, כמו גם נציג של גאב"ד 'העדה החרדית', הגרי"ט וייס, ורבנים ועסקנים נוספים.

בתוך כך, הרבנים ומארגני העצרת הודיעו כי ההפגנות היומיות מול בנייני החברה יימשכו, וכי אם החברה לא תודיע על הפסקת הבנייה במקום, תתקיים הפגנה גדולה מול ביתו של יו"ר החברה, אייבי רוזן.

לאחר סיום ההפגנה הגדולה, יצאו האלפים לתהלוכה ברחובות מנהטן כשבידיהם שלטים מונפים עם סיסמאות בשפה האנגלית: "RFR אשמה על בניית הפרויקט על קברים יהודים".



















,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}