כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ועדת רבנים חדשה הוקמה • המטרה: בדיקת תלונות על פינדרוס • חשיפה

מלחמות היהודים בעיריית ירושלים נמשכות: תלונות שהגיעו למזכירות דגל התורה בעיר, הביאו להקמת וועדת רבנים שתעסוק בתלונות שהצטברו על התנהלותו של מ"מ ראש העיר, יצחק פינדרוס וחברי מועצה נוספים • חברי הוועדה: וינמן, וובר וקוגלר • פינדרוס בתגובה: "לא שמעתי" • סערה

ועדת רבנים חדשה הוקמה • המטרה: בדיקת תלונות על פינדרוס • חשיפה
בקהילה

מלחמות היהודים לא מפסיקות ולו לרגע. ממידע שהגיע לידי אתר 'בחדרי חרדים' עולה כי לאור תלונות רבות שהצטברו במשרדי דגל התורה ויהדות התורה נגד יצחק פינדרוס, יו"ר סיעת יהדות התורה בעיריית ירושלים, החליטו רבני דגל התורה להקים וועדה לבדיקת הטענות העולות כנגדו מטעם הציבור ונציגי העירייה ולנסות להביא לתיקונן.

אלא שכמו בכל סיפור, יש שני צדדים למטבע. אנשי פינדרוס טוענים בכל תוקף כי התלונות הרבות המגיעות למזכירות דגל התורה, נובעות משלושה אנשים מתוסכלים ששולחים פקסים ומכתבים בשמות שונים ומשונים על מנת להשחיר את פניו.

למה זה קורה? הסיבות לכך מגוונות. ישנם לא מעט מחברי מזכירות דגל התורה בירושלים, שעדיין לא עיקלו את ההצנחה של פינדרוס לראשות הרשימה. רבים מחברי המועצה ראו את עצמם כמתאימים לתפקיד, והתאכזבו קשות מ'מצנח הזהב' אותו קיבל ראש עיריית ביתר עלית לשעבר. בנוסף, ישנם לא מעט אברכים שנפגעו מהתנהלותו של פינדרוס בשנה האחרונה. עומס התקלות בעירייה, הביאו אברכים רבים שזמנם בידם לחייג למ"מ באופן יומי על מנת להתלונן על בעיות כאלה ואחרות. פינדרוס, חי כמו כולנו, 24 שעות ביממה, לא הצליח לענות לכולם בכבוד המתאים, והמהומה רבתה.

מהמידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', אותו נסייג כמידע שהגיע מגורם בעל עניין מובהק במחלוקת הירושלמית, עולה כי רבני דגל התורה, רבני השכונות, מצביעי דגל התורה ונציגי הציבור בירושלים מסתובבים עם סדרה של תלונות על תפקודו של פינדרוס, שלא רק שלא מסייע לתושבים החרדיים בירושלים אלא אף נלחם ונאבק בהם בדרכים רבות.

עוד ידעו לספר אותם גורמים כי הרבנים ציינו את העובדה התמוהה שפינדרוס לא רק משמש שכפ"ץ לפעילותיו האנטי חרדיות של ברקת אלא אף משתף פעולה איתו באופן מלא, גם לגבי פתיחת חניון קרתא, מפעל אינטל, פתיחת בתי קולנוע ענקיים בכניסה לירושלים ובשבוע האחרון שיתוף פעולה עם ברקת בהקמה של בריכת שחייה אולימפית שתפעל בשבת, דבר שגם בימים האפלים של טדי קולק לא נעשה.

לאור זאת הוחלט על הקמת ועדה מיוחדת שבה יהיו חברים הרב בן ציון קוגלר, הרב אליהו ויינמן והרב אברהם וובר. רשימת הרבנים האחרונה תהיה אחראית לבדוק את הטענות העולות כנגד דפוס פעולתו של פינדרוס וחברי עירייה נוספים.

האם הוועדה זו תקבל שיניים ותפעל לטפל בכל תלונה? אם יורשה לנו להעריך, גם הוועדה הזו תשקע במצולות, מהר מאד.

יצחק פינדרוס בתגובה ל'בחדרי חרדים': "לא ידוע לי על וועדה שכזאת."
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}