כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מודעות בירושלים: "התורה לא תעמוד לחקירה"

מודעות בריכוזים החרדיים בירושלים: "התורה לא תעמוד לחקירה" ועליהם תמונות הרבנים יעקב יוסף, המקובל יצחק גינזבורג, ודב ליאור • מבוקשים במשטרה לחקירה בגין הסכמות שנתנו לספר

צילום חדשות 24
צילום חדשות 24

מודעות בריכוזים החרדיים בירושלים: "התורה לא תעמוד לחקירה" ועליהם תמונות הרבנים יעקב יוסף, המקובל יצחק גינזבורג, ודב ליאור. זאת לאחר שהעניקו הסכמות לספרו של הרב יצחק שפירא, העוסק בין היתר בהלכות הריגת גוי.

לאחר שנשיא ישיבת יצהר, הרב יצחק גינזבורג נחקר במשטרה, בעקבות דברי ההסכמה שהעניק למחבר, זומנו בימים האחרונים שני רבנים נוספים: הרב דב ליאור, רבה של קריית ארבע והרב יעקב יוסף, בנו של הגר"ע.

השניים הודיעו כי הם לא מתכוונים לשתף פעולה עם המשטרה בשום צורה.

שני הרבנים גם פירסמו גילוי דעת חריף בו הם מוחים על חקירות המשטרה בעניין ספרו של הרב שפירא.

וכך כותבים הרבנים: "בעקבות הרדיפה נגד כותבי הספר תורת המלך, והזמנתנו לחקירה במשטרה מפני שנתנו את ברכתנו לספר – אנו חוזרים ומפרסמים את הדברים הבאים, כמצות תורתנו הקדושה 'לא תגורו מפני איש'.

"הניסיון לפגוע ברבני ישראל ולמנוע מהם להביע דעת תורה על ידי איומים הינו מעשה חמור שלא יצלח. שלטון שנוהג כך מצטרף לשלטונות הרֶשע שגזרו על לימוד התורה והרימו יד כנגד תורת ישראל. אנו פונים לכל יהודי באשר הוא למחות על בזיון התורה, ולצאת כנגד מעשי האלימות השלטונית וסתימת הפיות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}