כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

זריזין מקדימין: ספר-תורה לע"נ משפחת ברנשטיין

מאז האסון הטראגי, שבו זיהו את חברם ובני-משפחתו בצדו השני של המתרס, מתנדבי זק"א אינם מוצאים מנוח לנפשם • הפיתרון: כתיבת ספר-תורה שיוכנס לקראת ה'שלושים' לגמ"ח ניחום אבלים בביתר-עילית

חבר להתנדבות. ר' אריה ברנשטיין ז"ל
חבר להתנדבות. ר' אריה ברנשטיין ז"ל

מאז האסון הטראגי, מתנדבי זק"א אינם מוצאים מנוח לנפשם. המוות והשכול הפכו אמנם לחלק מחייהם, אך אירוע טראגי זה אשר פגע בתוך משפחת זק"א המורחבת כשהמתנדבים זיהו תוך כדי עבודת החילוץ את חברם לעבודת הקודש כשהוא בצד האחר של המתרס, שבר את ליבם.

המתנדבים הדואבים את מותו הטראגי של חברם להתנדבות, הרב אריה לייב ברנשטיין ז"ל יחד עם כל בני משפחתו, החליטו לנקוט יוזמה מיידית להנצחת זכרו של חברם ומשפחתו ולעילוי נשמתם: כתיבת ספר תורה' שיוכנס ל'גמ"ח ניחום אבלים' של ארגון זק"א בסניף ביתר-עילית, שם התגורר המנוח.

"המטרה היא להשאיר זכר למשפחה המפוארת באמצעות גמילות חסדים עם החיים והמתים, כשספר התורה הזה יהיה בשימוש מבית לבית עד שיבולע המוות לנצח", אומר אחד המתנדבים.

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, לקח חסות על האירוע ועיריית ביתר תהיה שותפה בהפקת האירוע שיחול ביום ה'שלושים', בקיום עצרת התעוררות ומספד, ובסיומו טקס הכנסת ספר התורה.

'גמ"ח ניחום אבלים' של זק"א משאיל ציוד צרכי אבלות בעשרות סניפים ברחבי הארץ, כדי להעניק לאבל יד מסייעת המאפשרת לו לעבור באופן קל את שבעת ימי האבלות הקשים.

מאז עלה רעיון כתיבת ספר התורה נאסף סכום מכובד, ועדיין יש צורך בהשתתפותם של ידידים\ מכרים וכל מי שהאסון הכבד נוגע לליבו, למען מטרה קדושה זו.

המעוניינים להקדיש עמוד בספר-התורה מתבקשים ליצור קשר עם מתנדב זק"א יהודה שפיצר, בטלפון שמספרו 052-7604567.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}