כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

'מיניבוס הדמים': התצפיתנית לא תחויב לבוא לעבודתה

התצפיתנית אינה בדר, שהייתה עדה לאסון 'מיניבוס הדמים' המזעזע ביום חמישי, אינה חייבת לחזור לעבודתה בימים הקרובים • תעבור בדיקה רפואית ונפשית, כדי לבדוק אם זקוקה להמשיך בטיפול ולקיחת תרופות

אסון הרכבת. צילום: ארכיון
אסון הרכבת. צילום: ארכיון

התצפיתנית אינה בדר, שהייתה עדה לאסון 'מיניבוס הדמים' המזעזע ביום חמישי, אינה חייבת לחזור לעבודתה בימים הקרובים. כך הודיעה חברת 'רשף' כוח אדם ואבטחה המעסיקה את בדר.

חמשה ימים מאז אסון הרכבת - ומסתבר שיש נפגעים נוספים. אמנם לא כאלו שנפגעו פיזית בתאונה, אבל מדובר בפגיעה נפשית קשה. אי לכך, בניגוד לדיווחים, הודיעה החברה כי בדר לא תצטרך לשוב לעבודתה בימים הקרובים והובטח לה כי לא תפסיד את מקום עבודתה בעקבות כך.

הבוקר (ג') צפויה התצפיתנית לעבור בדיקה רפואית ונפשית, כדי לבדוק אם אכן היא זקוקה להמשיך בטיפול ולקיחת תרופות אותן בחלה לצרוך בעקבות התאונה הקשה שחזתה אל מול עיניה.

בשיחה עם 'ידיעות אחרונות' בתחילת השבוע, אמרה בדר: "אני לא מבינה מה הוא חשב כשהוא התנגש במחסום, אם כבר, למה הוא לא המשיך לנסוע? לפחות היה מציל את המשפחה במיניבוס. למה בכלל הוא הגיע למצב כזה?

"המחסום היה סגור, הרכבת התקרבה ואני כהרגלי יצאתי החוצה והסתכלתי על הרכבת. פתאום, פשוט משום מקום שמעתי חריקת בלמים חזקה וראיתי את המיניבוס מתנגש במחסום. מיד דיווחתי לנהג הקטר והוא החל לבלום. המיניבוס נעמד על המסילה, לא ניסה אפילו לזוז, ובתוך 2-3 שניות הרכבת פגעה בו. לא יכולתי לעשות כלום, זה קרה כל כך מהר".

בתוך כך, גם מספר מתנדבי זק"א שהיו מעורבים בטיפול הנפגעים ובאיסוף הממצאים החשובים בזירה עצמה, קיבלו סיוע נפשי. גם נהג הרכבת קיבל סיוע נפשי שנדרש לו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}