כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מסמך גלנט • קרויזר זומן לחקירה

אברימי קרויזר, יועצו החרדי של ראש עיריית ירושלים, זומן לחקירה במשטרה בפרשת 'מסמך גלנט' • קרויזר ל'בחדרי חרדים': "עמדת המשרד ברורה ונחרצת: המסמך שפורסם מזויף. זומנתי כי אני שותף במשרד"

זומן. קרויזר
זומן. קרויזר

פרשת 'מסמך גלנט', שנחשף בשבת על-ידי העיתונאי אמנון אברמוביץ בערוץ 2 ממשיכה לעורר סערה בצמרת הפוליטית, הצבאית, התקשורתית והמשטרתית. הבוקר (ד) נודע, כי אברימי קרויזר, יועצו החרדי של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, זומן לחקירה במשטרה בפרשה.

'מסמך גלנט', שנכתב על נייר המכתבים של 'ארד תקשורת' - משרד היח"צ של האסטרטג אייל ארד, דן כיצד לקדם את מועמדותו של אלוף פיקוד דרום, יואב גלנט, לתפקיד הרמטכ"ל הבא, וכיצד להשמיץ את הרמטכ"ל גבי אשכנזי ואת מתחריו של גלנט על התפקיד.

מיד למחרת הפירסום הגיש אייל ארד, מבעלי המשרד, תלונה במשטרה כי המסמך שנחשף הינו מזויף.

קרויזר זומן לחקירה בשל עבודתו ב'ארד תקשורת'. בתגובה אומר קרויזר ל'בחדרי חרדים': "אכן זומנתי. אני לא יודע עדיין מתי אני אופיע שם. עמדת המשרד היא ברורה ונחרצת: המסמך שפורסם הוא מזויף. זומנתי לחקירה כי אני שותף במשרד".

בתוך כך, אתמול הורה בית המשפט לחברת 'חדשות 2' להעביר את המסמך לידי חוקרי המשטרה, בכדי שהאחרונים יוכלו לנהל את החקירה בצורה יסודית וטובה, כפי שראוי במקרה כזה.

מוקדם יותר הביעו ב'חדשות 2' התנגדות להעברת המסמך, בשל החשש כי במקרה ויועבר המסמך, ייחשפו מקורות מידע של הערוץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}