כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

צעיר חרדי בן 15 נפצע אנוש סמוך לבית חלקיה

תאונת דרכים סמוך למושב בית חלקיה: בן 15 שרכב על אופנוע נפגע אנוש ממיניבוס חולף • "הבחור היה שרוע על הכביש כשציציותיו אדומות מדם" • הוריו אותרו אולם טרם עודכנו

צעיר חרדי בן 15 נפצע אנוש סמוך לבית חלקיה



תאונת דרכים סמוך למושב בית חלקיה בחבל לכיש: רוכב אופנוע נפגע ממיניבוס חולף. כונני 'איחוד הצלה - דרום' וצוותי מד"א העניקו לפצוע טיפול ראשוני, והוא פונה במצב קשה, מחוסר הכרה ועם פגיעת ראש, לבית החולים 'קפלן' ברחובות.

"הבחור היה שרוע על הכביש כשציציותיו אדומות מדם", מספר אביגדור, מתנדב 'איחוד הצלה - דרום', בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים'. "לזירת התאונה הגיעו ארבעה כונני 'איחוד הצלה - דרום' שמצאו בחור כבן 20 שרוע על הכביש. עובר אורח שנתקל בתאונה החל לטפל בפצוע, רמת ההכרה שלו ירדה, והוא איבד את הנשימה והדופק. רגלו הייתה מרוסקת, והוא דימם מראשו ומרגלו. פרשו שמיכה מעליו מפאת החום הכבד, קיבענו את ראשו וסייענו לו בנשימה.

"הוא פונה במצב קשה מאוד כשהוא מחוסר הכרה, מורדם ומונשם לבית החולים קפלן ברחובות".

בשעות הראשונות שלאחר התאונה עדיין לא הייתה ברורה זהותו של הנפגע. אביגדור מתאר את הבחור: "צעיר חרדי עם פאות מסולסלות, היה רכוב על אופנוע בצבע כחול. עובר אורח החל לטפל בו עם ציוד מינימלי מתכלה, כשנשימותיו של הנפגע חלשות והדופק בקושי מורגש. הקסדה של הרוכב עפה למרחק גדול".

המשטרה חושדת, כי הצעיר נהג ללא רשיון.

הוריו של הצעיר, בן ה-15 מירושלים, עדיין אינם יודעים על פציעתו של בנם בתאונה, ובזק"א צפויים לעדכן אותם השעה הקרובה.

צוותי הרפואה המליצו להעביר את הנער הפצוע מבית החולים קפלן ברחובות, לבית החולים בלינסון בפתח תקווה, על מנת לערוך לפצוע ניתוח בראשו.

עודכן בשעה: 17:11

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}