כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המטוס של 'מסע הגדולים' מחלל שבת • פרסום ראשון

קופת העיר' יזמה נסיעה של רבנים וראשי ישיבות לראדין ווילנה, כדי שיעתירו בתפילה על תורמי הקופה • אלא שהרבנים הוטסו בחברת 'סאן דור', המחללת שבת בפרהסיא • קופת העיר: "עמדנו מול אל על"

הרבנים במטוס ' סאן דור'
הרבנים במטוס ' סאן דור'

זו הייתה אמורה להיות טיסה שכולה קודש קודשים: נסיעה של רבנים וראשי ישיבות לקברי צדיקים בוילנה וראשין, על מנת להעתיר בתפילה על עם ישראל. אך כעת מתברר ש'טיסת הגדולים' הייתה כרוכה בשיתוף פעולה עם חבר המחללת שבת בפרהסיא.

חברת 'סאן דור', חברה בת של חברתל 'אל על', כבר עשתה לא אחת צרות רבות וכאבי ראש עזים למנהלי 'אל על', כאשר גררה את הציבור החרדי למאבקים בשל העובדה שהיא מפעילה טיסות בשבת. יהודים חרדים ויראי השם נמנעים מלטוס בחברת 'סאן דור', המחללת שבת באופן רשמי וגלוי.

טיסת 'סאן דור' נדחתה ל-15:00 בערב שבת: 50 חרדים 'נתקעו' בצרפת

כעת אנו חושפים, כי המסע הגדול, שאורגן על-ידי 'קופת העיר', ובראשו עמדו הגר"א פינקל, ראש ישיבת מיר ברכפלד; הגרש"י בורנשטיין, ראש ישיבת 'קרית מלך'; הגר"י הלל, והגר"ש ברעוודה, יצא לדרכו דווקא בחברה המחללת שבת.

במהלך המסע, לאחר שנחתו בוילנא, נסעו המשתתפים לציון הגר"א. לאחר תפילה בציון, עלו הנוסעים לאוטובוסים ויצאו לכיוון העיר ראדין, אל ציונו של בעל 'החפץ חיים' זצ"ל.

בתגובה לפניית אתר 'בחדרי חרדים', מסרו מ'קופת העיר': "קופת העיר בני ברק עמדה לאורך כל הדרך מול חברת 'אל-על', משלב רכישת הכרטיסים ועד להגעה למטוס. ברגע האחרון החליטה חברת 'אל-על' לתת לנו מטוס של חברת 'סאן דור'. אין בידינו לערר על החלטה כזאת, זאת החלטה של אל-על נטו.

"גם את התשלום וגם את השירות קיבלנו מחברת אל-על. מבחינתינו זה לא משנה מה רשום על המטוס".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}