כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

דוד גוטשטיין כבר יודע: כולם נהרגו

שלושה ימים אחרי: הרב חנניה צ'ולק, יו"ר 'עזר מציון' בישר לדוד צבי (דוצי) גוטשטיין את בשורת האיוב שרעייתו, בנו, גיסיו, חמיו וחמותו נהרגו ב'מיניבוס הדמים' • "הוא קיבל את הבשורה כיהודי מאמין", אומר צ'ולק

דוד גוטשטיין
דוד גוטשטיין

כשלושה ימים לאחר שאיבד את אשתו, בנו, חמיו, חמותו ושלושת גיסיו, באסון המחריד של תאונת 'מיניבוס הדמים' סמוך לקרית גת, הודיעו היום (א) בצהרים לדוד צבי (דוצי) גוטשטיין, שנפצע קשה בתאונה - על מותם של בני משפחתו.

הרב חנניה צ'ולק, יו"ר ארגון עזר מציון, בו התנדב גוטשטיין, הגיע לחדר בו מאושפז דוד בבית החולים 'ברזילי' באשקלון ובישר לו את בשורת האיוב.

רופאיו של דוד התלבטו בימים האחרונים כיצד ומתי לספר לו את הבשורה המרה. בתחילה הייתה כוונה לספר לו ביום שישי בבוקר, אך התדרדרות במצבו דחתה את העניין.

הרב צ'ולק שהה כמעט חצי שעה בחדרו של דוד. על פי הדיווח שמסר בצאתו, גוטשטיין קיבל את הבשורה כיהודי מאמין. "מדובר באירוע רגיש וכואב ביותר. אנו בטוחים ומקווים שדוד יתגבר בעזרת ה'. יש לחזק אותו ואת בני משפחתו. הוא שאל על שהתרחש וסיפרנו לו. מחכה לו תקופה לא קלה. היה צורך בהמון רגישות בזמן ההודעה".

אפרים בורשטיין, גיסו של גוטשטיין אמר: "לפי מה שהבנתי, גיסי קיבל את ההודעה בצורה קלה יותר ממה שחששנו. אנו משתדלים לא להכביד עליו עם ביקורים אחרי ההודעה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}