כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המציל של ש"ס מתכנן: ועדת צנזורה בבת ים

מודעות שחץ שנתלו בימים האחרונים ברחובות בת ים, נתלשו על-ידי צעירים זועמים: המודעות פוגעות ברגשות הציבור החרדי • חבר מועצת העיר כבר יוזם ועדה מצנזרת לשילוט החוצות

אילוסטרציה
אילוסטרציה

סערה בעיר בת ים: בני נוער דתיים השחיתו עשרות שלטי שחץ שהתנוססו ברחבי העיר בטענה, כי השלטים פגעים ברחוב החרדי והדתי המתגורר העיר.

במקביל חברי מועצה בעירייה דורשים להקים מיידית ועדת צנזורה, שתסנן את המודעות הלא צנועות.

במהלך השבוע שעבר, ימים ספורים לאחר שנתלו בבת ים מודעות ושלטי חוצות שאינם תואמים את גדרי הצניעות, זאת בלשון המעטה, החליטו מספר צעירים כי המודעות פוגעות בציבור החרדי והדתי בעיר, במיוחד לאור העובדה שהמודעות נופצו באזורים הסמוכים לבתי כנסת ומקומות מגורים של דתיים - והשחיתו את המודעות.

מוקדם יותר באותו שבוע, פנה אחד התושבים לחבר מועצת העיר רפאל ברנז, וביקש ממנו כי יטפל בעניין בהקדם האפשרי. חבר המועצה הגיש בקשה שהעירייה תקים ועדת צנזורה שתסנן את המודעות, ותקבע את תלייתן במיקומים מסוימים, כדי למנוע פגיעה בציבור.

עמי מיימון, שדרן רדיו ותושב העיר, אומר ל'בחדרי חרדים': "עיריית בת ים הפכה למתירנית ביותר. והגרוע בכל שהציבור החרדי עם מספר גדול של נציגים בעיר, עד כדי כך שמ"מ ראש העיר שהוא חובש כיפה לא יכולים לעשות כלום. כואב שבעלי בתים בבת ים צריכים לעזוב את העיר בשביל לשמור על חינוך ילדיהם".

העירייה הודיעה, בתגובה, כי כל מקרה יטופל לגופו וכי יש בפרסום המודעות חופש ביטוי. זאת למרות שהעירייה הסכימה להוריד את המודעות של החברה המפרסמת במקרה זה.

חבר מועצת העיר רפאל ברנז אומר ל'בחדרי חרדים': "יש לי גיבוי בימים האחרונים מהציבור החילוני, שמסכים כי מדובר בדבר פוגעני מאד. לעת עתה העירייה לא מגיבה, היא אומרת שכל מקרה לגופו. מבחינתי זאת לא תשובה. אני מעוניין שיטפלו בנושא ויקימו ועדה שתטפל בעניין הזה בחומרה רבה.

אני מצהיר מעל במה זו, אם הדבר לא יטופל על ידי העירייה בזמן שצריך לעשות זאת, אני וחברי מועצה נוספים נקיים הפגנה בתוך מבנה העירייה נגד המתנגדים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}