כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המשפחה נסחפה בים המלח; האב במצב קשה

משפחת איצקוביץ מב"ב תכננה זמן רב נסיעה לים המלח - הטיול המרכזי של 'בין הזמנים' • אלא שבחוף הכל השתבש: האב וילדיו נסחפו, והאב הוטס ל'סורוקה' במצב קשה • נא להתפלל: אליהו בן רבקה

ים המלח. צילום: יעקב נחומי
ים המלח. צילום: יעקב נחומי

בשעות הבוקר המוקדמות יצאו בני משפחת איצקוביץ מבני ברק לטיול אותו תכננו זמן רב. אבי המשפחה, בן 55, הבטיח לשני ילדיו כי בסיום ישיבת בין הזמנים, ייקח אותם ליום כיף בחוף עין בוקק שבים המלח. הילדים עמלו במרץ, והתכוננו בהתרגשות לקראת הטיול.

בשעות הצהריים הגיעה המשפחה לחוף המלוח, והחלו להשתעשע במים, בכדי להפיג את החום הנורא. בני המשפחה, שאינם ידועים כבעלי כושר שחייה, החלו להיכנס לעומק המים, תוך שהם סומכים על מליחותו של הים, שישא אותם בבטחה בחזרה אל החוף.

אלא שהתוכניות השתבשו. המתרחצים על החוף הבחינו כי בני המשפחה אינם חוזרים, והזעיקו את כוחות ההצלה. הכוחות, ביניהם מתנדבי 'איחוד הצלה', החלו בחיפושים קדחתניים אחר בני המשפחה, והצליחו לחלץ את שני הילדים במצב קל.

האב שנסחף לעומק המים, לא נמצא - וההיסטריה גברה. מסוק צבאי הוזעק כסיוע והוא אותר במרחק ניכר מהחוף. לאחר פעולת החילוץ, החלו פעולות ההחייאה על האב, שמצבו הוגדר כקשה, כשבהמשך הוא הוטס באמצעות מסוק לבית החולים סרוקה בבאר שבע.

האב אושפז במחלקת טיפול נמרץ, בשעת לילה מאוחרת דווח כי הוא יצא מכלל סכנה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}