כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

חלום חלמתי: הפגישה בין החולה להגרי"ש • פרסום ראשון

חלום חלמתי: הפגישה בין החולה להגרי"ש • פרסום ראשון

  • א' אלול התש"ע
הגרי"ש אלישיב. צילום: בחדרי חרדים
הגרי"ש אלישיב. צילום: בחדרי חרדים

ריבונו של עולם חלום חלמתי: מנהלת בכירה בלשכת הסתדרות העובדים בירושלים חלמה בערב ט' באב חלום בו התגלתה אימו של החולה יחד איתו. השניים דיברו על המצב הרפואי בו הוא נתון ואז סיפר לה הבן כי הוא היה אצל הגרי"ש אלישיב והרב הבטיח כי הוא יהיה בריא. האישה שלא הכירה את הגרי"ש עשתה בירורים ואמש התקיימה הפגישה הראשונה האמיתית בין החולה לרב אלישיב.

כמה ימים ארוכים לקח למנהלת לדעת מיהו הרב המכובד אותו הזכיר אחיין שלה בחלון והבטיח שתהיה לו רפואה שלימה במהרה ואין מה לדאוג. המשפחה הספרדית מירושלים עשתה בירורים והגיעה ליו"ר ועד העובדים של בנק ישראל בירושלים, דוד ואזנה מי שהיה מקרובו ואחד מעוזריו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

בראיון ל'בחדרי חרדים' מספר ואזנה את אשר אירע: "המשפחה התקשרה אליי וסיפרה לי את אשר קרה. הם שלחו לי פקס דחוף וכתבו בו את כל החלום שחלמה דודתו של החולה.

שלחתי את הפקס לנכדו של הגרי"ש, אריה אלישיב וביקשתי ממנו לקבוע למשפחה פגישה דחופה בכדיי שיוכלו לקבל ברכה ממשית לרפואתו. אריה הרים אליי טלפון אתמול בערב ושאל אותו אם אני יוכל להגיע תוך שעה לבית הרב יחד עם החולה.

הגענו לבית הרב, אני, בעלה של חולמת החלום, החולה ומי שנכח בחדר נכדו של הרב, אריה. החולה סיפר לרב את כל הסיפור וביקש מהרב ברכה לרפואה שלימה. כששמע הרב את הסיפור, הוא הגיב בחיוך. הרב בירך אותו ואמר לו שאין לו מה לדאוג.

שמו של החולה לתפילות: לוי בן נגימה.

הפקס שנשלח לדוד ואזנה ולביתו של הגרי"ש אלישיב:
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}