כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אסון בניו ג'רזי: חרדי בן 44 טבע בים

נח לקסר, חרדי בן 44 המתגורר בניו-ראשל שבניו יורק, יצא לשייט ליד אטלנטיק סיטי • השייט התסיים בטרגדיה: הסירה בה שט התהפכה והוא טבע למוות • משמר החופים העביר את הגופה לידי אנשי 'מתעסקים'

אסון בניו ג'רזי: חרדי בן 44 טבע בים

אסון בניו ג'רזי, ארה"ב: נח לקסר, חרדי מניו רושל שיצא להנאתו לשייט של בין הזמנים - התהפך עם סירתו וטבע למוות. האסון אירע במימי החוף של אטלנטיק סיטי בניו ג'רזי.

לאחר שעקבותיו של האיש נעלמו והתברר כי הוא נפל מסיפון הסירה אל תוך הים, החלו אנשי משמר החופים לערוך אחריו חיפושים קדחתניים, באמצעות סירות ומסוק.

בתום שעות של חיפושים, מצאו אנשי משמר החופים את גופתו, כשהיא צפה במימי האוקיינוס האטלנטי.

לאחר שגופתו נמשתה מהמים, מסרו אותה אנשי משמר החופים האמריקאי לידי ארגון 'מתעסקים'.

משמר החופים של מדינת ניו ג'רזי שלח מסוק מיוחד על מנת לפנות את גופת המנוח, שהוטסה בחסות המשטרה הימית עד הגעתה לידי אנשי הארגון החרדי, מקבילו של זק"א הישראלי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרב יענקי מאיר, מבכירי ארגון 'מתעסקים' המהווה את מקבילו של זק"א הישראלי, עבד בשיתוף פעולה הדוק עם הרב אברהם פרידמן, רב משטרת ניו ג'רזי, העוסק במסגרת תפקידו גם במשימות חסד של אמת. משמר החופים האמריקאי יחד עם המשטרה המקומית, עשו הכל בכדי להבטיח את הבאתו של הנפטר בכבוד לקבר ישראל.

נח לקסר ז"ל, בן 44, הותיר אחריו אשה ושני ילדים. המשטרה חוקרת את נסיבות האסון הטראגי שהכה את הקהילה היהודית במקום מגוריו בהלם כבד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}