כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

'קול הציבור' מחליף בעלות ועובר למערכת חדשה

דרמה ב'קוויי הנייעס' החרדיים: מוקד החדשות הפופולארי 'קול הציבור' עובר, יחד עם הכתבים והמשתתפים לבעלות חדשה • מספרו של הקו משתנה והוא יחובר למערכת טלפוניה חדישה ומתקדמת

יענקי קצבורג מקבל את ברכת הגראי"ל שטיינמן
יענקי קצבורג מקבל את ברכת הגראי"ל שטיינמן

מוקד הנייעס 'קול הציבור' משנה את פניו ועובר לבעלותו המלאה של איש התקשורת יענקי קצבורג, השדרן הבכיר של הקו, והמנהל בפועל של המערכת עד היום. לקצבורג חברה קבוצת משקיעים אסטרטגיים בעלי הון ויציבות כלכלית, שהשקיעו ברכישת מערכות שידור מתקדמות, ובטכנולוגיה חדישה ומקצועית.

במסגרת ההיערכות החדשה ימשיך 'קול הציבור' לפעול בקו נייח ובתעריף מוזל של חיוג לחברת בזק, תוך שינוי למספר חדש, שנחשף כאן לראשונה: 03-8001818. הקו ימשיך לפעול באמצעות צוות הכתבים והמשתתפים שפעלו במערכת הקודמת, שתפעל כעת, כאמור, ממערכת החדשה.


'קול הציבור', שנוהל בשלוש השנים האחרונות על-ידי קצבורג, הפך לקו הנייעס המוביל והפופולארי ביותר בציבור החרדי. אלפי מאזינים מתקשרים אל הקו בצורה סדירה יום-יום. בכל המדדים המקצועיים בולטים אחוזי האזנה ל'קול הציבור', העוקף את כל יתר המתחרים. הייחודיות של 'קול הציבור" הינה בשל היותו קו נייח ולא סלולארי, מה שחוסך כסף רב בעת האזנה לקו.

ל'קול הציבור' רשת כתבים, הפרוסים בכל ריכוזי הציבור החרדי, מה שהפך אותה למוקד הזמין והעדכני של חדשות אנ"ש והקהילה החרדית בארץ ובחו"ל. הקו זוכה לקרבה בקרב חצרות האדמו"רים והרבנים מכל החוגים, גם בשל היותו מוקד הנייעס היחיד והבלעדי, המאושר לחיוג ללקוחות בזק במסלול הכשר 'קו נקי', באישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

ב'קול הציבור' מבטיחים כי שדרוג המוקד וחיבורו למערכת חדישה ומתקדמת תביא להעצמתו ולהמשך הובלת השוק, שבאחרונה גדל והתפתח למימדים נרחבים, בשל הביקוש הרב שיש לקבלת עדכונים שוטפים ואמינים מהנעשה והנשמע בציבור החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}