כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

100 עולים חדשים מארה"ב הגיעו לבית שמש

הגיעו בטיסה מיוחדת של ארגון 'נפש בנפש' • נשיא המדינה וראש עיריית בית שמש קיבלו את פניהם בשדה התעופה • משה אבוטבול: בשנים האחרונות בית שמש הינה מהערים המבוקשות ביותר בקרב העולים

עולים חדשים. צילום ארכיון
עולים חדשים. צילום ארכיון

100 עולים חדשים מצפון אמריקה הצטרפו השבוע לתושבי העיר בית שמש. הם הגיעו בטיסה מיוחדת בה היו למעלה מ-200 עולים, במסגרת העלייה המסורתית של ארגון 'נפש בנפש'.

כמידי שנה, בשנים האחרונות, מגיעות לארץ טיסות מיוחדות של ארגון 'נפש בנפש', בראשות הרב יהושע פאס, מנכ"ל 'נפש בנפש' ותושב בית שמש, אשר מארגן בשיתוף פעולה עם הסוכנות היהודית, עליות מאורגנות ומרוכזות של עולים מצפון אמריקה, כאשר את תהליכי הקליטה בארץ, כולל רישום הילדים למוסדות חינוך ועוד, מסדרים עוד בחו"ל.

במהלך חודשי הקיץ צפויים להגיע עוד שלוש טיסות עולים מיוחדות. בטיסה הנוכחית אף עלה לארץ ספר תורה השייך לאחד העולים וישכון כבוד באחד מבתי הכנסת ברמת בית שמש.

בטקס קבלת הפנים שנערך בשדה התעופה בלוד לכבוד העולים החדשים, השתתפו נשיא המדינה שמעון פרס, וראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, שהגיע בראשות משלחת מטעם עיריית בית שמש, אשר הייתה שותפה בארגון המבצע בחודשים האחרונים וסייעה רבות להקל את תהליכי הבירוקרטיה.

"יום הנחיתה שלכם הוא יום מאושר, אני יכול להגיד זאת בשם כל העם", אמר הנשיא בטקס. "בשבילכם זו הייתה נחיתה ובשבילנו זו הייתה המראה. אני בטוח שבואכם לארץ המובטחת תהפוך אותה לארץ מבטיחה. אנו גאים בכם על כך שהחלטתם לשנות את חייכם, על כך שהגעתם לחזק את ישראל ועל כך שאתם רואים בה את האטרקציה שהיא".

ראש עריית בית שמש משה אבוטבול אמר: "בית שמש גאה להיות עיר קולטת עליה ואנו שמחים ששמעה של בית שמש יצא למרחוק בכל קצוות העולם. בשנים האחרונות בית שמש הינה מהערים המבוקשות ביותר בקרב העולים מארה"ב, צרפת ושאר מדינות אירופה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}