כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

גיסו של ביבי נגד משפחת שליט: "אגואיזם מושחת"

ד"ר חגי בן ארצי, החליט לנקוט בצעד בלתי שגרתי נגד מאהל המחאה של משפחת שליט • מצויד במגאפון נעמד מול המאהל וזעק על מעודדי המשפחה • "זה חילול ה' נוראי. אני לא מבין איפה הרבנים" • צפו

חגי בן ארצי מול מאהל משפחת שליט
חגי בן ארצי מול מאהל משפחת שליט

דרמה של ממש ארעה אתמול (ג) מול מאהל המחאה של משפחת שליט, הממוקם בסמוך לבית ראש הממשלה. על שפת המדרכה, ממול לאוהל, נעמד גיסו של ראש הממשלה, ד"ר חגי בן ארצי, שאחז מגאפון בידו, וקרא קריאות כלפי המשתתפים במחאה לטובת שחרורו של גלעד שליט.

במשך שעה ארוכה קרא ארצי לעבר העוברים והשבים, ולאלה שנכנסו למאהל בכדי לחזק את ידי משפחת שליט: "תתרחקו משם, זה אגואיזם מושחת. אנשים חושבים רק על הבן שלהם ומוכנים להפקיר את כל עם ישראל. אני פונה אליך", זעק לעבר עובר אורח שנכנס לאוהל, "אתה אדם דתי תתרחק משם, מה יש לך לעשות שם".

עוברים ושבים ששאלו אותו מדוע הוא מוחה כנגד הצעקה הלגיטימית של המשפחה, השיב: "זה מנוגד לחוקי התורה. כתוב 'אין פודין את השבויים יתר על כדי דמיהן', וכן, 'אין דוחים נפש מפני נפש', אין לנו כל ספק כי יהיה כאן מרחץ דמים! האם זה הוגן שבשביל הצלתו של בחור אחד נאלץ להשתתף בהרבה לוויות ?.."

למה אתה פונה רק לדתיים, נשאל בן ארצי, שמיהר להשיב: "זהו חילול ה' שאין כדוגמתו זה מנוגד לכל כללי וחוקי התורה וזה דבר מושחת שאין כדוגמתו".

לאחר כשעה, כשקומץ מפגינים נושאי שלטים הצטרפו למחאתו, פונה בן ארצי על ידי המשטרה.

אביו של גלעד שליט, נועם, ששהה במאהל, העדיף לא להתייחס לאירוע. הוא צפה, חייך ושתק.




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}