כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

קמפיין: "רוצה שלנכד שלך יקראו אחמד בן שרה?"

מאבק חדש בקרב פעילי הימין: בחודשים האחרונים נאבקים מספר ארגונים בימין נגד העסקת עובדים ערבים ברשתות השיווק בירושלים והסביבה. על הכוונת: "יש" ורמי לוי

רוצה חתן לבן שלך? מודעה מקמפיין הימין. צילום: וואלה
רוצה חתן לבן שלך? מודעה מקמפיין הימין. צילום: וואלה

מאבק חדש בקרב פעילי הימין: בחודשים האחרונים נאבקים מספר ארגונים בימין נגד העסקת עובדים ערבים ברשתות השיווק בירושלים והסביבה. טענתם העיקרית היא התחברות העובדים עם העובדות היהודיות, דבר שעלול להביא להתבוללות ונישואי תערובות.

"אתה רוצה שלנכד שלך יקראו אחמד בן שרה?", קוראות מודעות ענק שנתלו ע"י פעילי ימין המנהלים את המאבק נגד רשתות השיווק ברחבי הארץ ובירושלים בפרט על העסקת העובדים הפלסטינים.

באחרונה, לדוגמא, נפתח סניף חדש של רשת 'רמי לוי' בצומת גוש עציון סמוך לירושלים. פעילי הימין תלו כרוזים נגד הסניפים תחת הכותרת "רמי לוי טוב לערבים".

מסתבר כי לא רק כרוזים וסיסמאות נתלים ע"ג המודעות, בשכונת גבעת שאול בירושלים נתלו לפני מספר שבועות תמונתו של צעיר ערבי, העובד ברשת המקומית 'יש' בו הוא נראה משוחח עם צעירה יהודיה.

לא רק רשת "רמי לוי" נמצאת תחת המתקפה. בכרוז שנתלה לפני מספר שבועות בשכונת גבעת שאול בירושלים, נתלתה תמונה של צעיר ערבי, שלטענת הפעילים עובד בסניף של רשת "יש" המקומית, משוחח עם גם הוא עם יהודיה.

מרשת שופרסל, המפעילה את רשת "יש" נמסר בתגובה ל'וואלה חדשות' שם נחשף הסיפור: "בסניפי הרשת מועסקים עובדים בני כל הלאומים. כך נהגנו בעבר וכך בכוונתנו להמשיך ולנהוג גם בעתיד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}