קול ברמה נוסק; קול חי שומר על כוחו
סקר TGI: תחנת הרדיו 'קול ברמה', שעלתה לאוויר רק בסוף 2008, ובסקר שפורסם בינואר 2010 לא נמדדה, פורצת קדימה עם 4.5% • 'קול חי' עלה מ-5.4% ל-5.5% • ומה קורה באינטרנט?
- יונה גרין, בחדרי חרדים
- י"ז אב התש"ע
- 22 תגובות
האזנה לתחנות הרדיו בישראל יורדת. כך עולה מנתוני סקר TGI לחציון הראשון של 2010, בין חודש ינואר ליוני. לפי הסקר, התחנה המואזנת ביותר בישראל היא גלגצ, ומיד אחריה רשת ב' וגל"צ.
עוד בנושא:
• חשיפה • מהו הפער בין המבשר להמודיע?
• מהפך: 'ישראל היום' עקף את 'ידיעות'
ובגיזרת תחנות הרדיו החרדיות: לפי נתוני הסקר, תחנת 'קול ברמה', שעלתה לאוויר רק בסוף 2008 ופונה למגזר החרדי, ובסקר שפורסם בינואר 2010 לא נמדדה, זוכה לנתון טוב ביותר של 4.5%.
התחנה המתחרה והוותיקה 'קול חי' עולה, לפי הסקר, מ-5.4% ל-5.5%. מדובר בנתון מעודד, שכן הוא הושג למרות הקמת תחנת רדיו נוספת הפונה לקהל החרדי.
עידו ליבוביץ מנכ"ל רדיו קול חי התייחס לפרסום נתוני סקר TGI: "העלייה באחוזי האזנה לרדיו קול חי מהווה תעודה של כבוד לצוות של מחלקת התוכניות והחדשות, אנשי התוכן וההפקה של הרדיו. בזכות החשיפות הבלעדיות בתחום החדשותי, התכניות המגוונות והאיכותיות של השידורים לקהל החרדי".
ובגיזרת האינטרנט: לפי הסקר, כמות הגולשים באינטרנט ממשיכה את מגמת העלייה ושיעור הגולשים 18+ עומדת על מעל 80%, וזאת לעונת 78.5% ביולי-דצמבר 2009.
הישראלי הממוצע, כאמור בן יותר מ-18, מבלה כ-7.25 שעות בשבוע באינטרנט כיום, לעומת כ-3.5 שעות בשבוע בקריאת עיתונים.
על פי כל הנתונים שהתפרסמו על החשיפה של העיתונים ותחנות הרדיו - אתר 'בחדרי חרדים' מוביל את המדיה החרדית בישראל.
עוד בנושא:
• חשיפה • מהו הפער בין המבשר להמודיע?
• מהפך: 'ישראל היום' עקף את 'ידיעות'
ובגיזרת תחנות הרדיו החרדיות: לפי נתוני הסקר, תחנת 'קול ברמה', שעלתה לאוויר רק בסוף 2008 ופונה למגזר החרדי, ובסקר שפורסם בינואר 2010 לא נמדדה, זוכה לנתון טוב ביותר של 4.5%.
התחנה המתחרה והוותיקה 'קול חי' עולה, לפי הסקר, מ-5.4% ל-5.5%. מדובר בנתון מעודד, שכן הוא הושג למרות הקמת תחנת רדיו נוספת הפונה לקהל החרדי.
עידו ליבוביץ מנכ"ל רדיו קול חי התייחס לפרסום נתוני סקר TGI: "העלייה באחוזי האזנה לרדיו קול חי מהווה תעודה של כבוד לצוות של מחלקת התוכניות והחדשות, אנשי התוכן וההפקה של הרדיו. בזכות החשיפות הבלעדיות בתחום החדשותי, התכניות המגוונות והאיכותיות של השידורים לקהל החרדי".
ובגיזרת האינטרנט: לפי הסקר, כמות הגולשים באינטרנט ממשיכה את מגמת העלייה ושיעור הגולשים 18+ עומדת על מעל 80%, וזאת לעונת 78.5% ביולי-דצמבר 2009.
הישראלי הממוצע, כאמור בן יותר מ-18, מבלה כ-7.25 שעות בשבוע באינטרנט כיום, לעומת כ-3.5 שעות בשבוע בקריאת עיתונים.
על פי כל הנתונים שהתפרסמו על החשיפה של העיתונים ותחנות הרדיו - אתר 'בחדרי חרדים' מוביל את המדיה החרדית בישראל.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות