כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

נעצר בדואי שפגע בנכד רבה של כרמיאל - וברח

צעיר מהשכונה הבדואית בכרמיאל, נעצר כחשוד בתאונת ה'פגע וברח' בה נפצע קשה הפעוט שמעון מלכא בן ה-3 • מעצרו הוארך ב-5 ימים • מצבו של הפעוט השתפר: מאושפז עם שברים בגופו

הילד שמעון מלכא בבית החולים. צילום: תצלום: דוברות בית החולים רמב''ם
הילד שמעון מלכא בבית החולים. צילום: תצלום: דוברות בית החולים רמב''ם

בית משפט השלום בעכו האריך ב-5 ימים את מעצרו של החשוד בדריסת הילד בכרמיאל. בעל הרכב בו על פי החשד בוצעה הדריסה שוחרר בתנאים מגבילים.

שני החשודים במעורבות בדריסת ה'פגע וברח' של שמעון מלכא, נכדו בן ה-3 של רבה הראשי של כרמיאל, נעצרו אמש (ג). החשוד המרכזי הוא צעיר, בן 21, תושב השכונה הבדואית בכרמיאל. יחד איתו נעצר גם קרוב משפחתו, הבעלים של הרכב שהיה מעורב בתאונה.

המשטרה מציינת, כי הצעיר שנהג ברכב ופגע בפעוט לא נושא רישיון נהיגה וכי לרכב בו נהג לא היה טסט בתוקף.

במשטרה איתרו את החשודים לאחר בדיקת עשרות כלי רכב העונים לתיאור שנמסר על-ידי עדי ראייה. לפי המשטרה, ברכב נמצאו סימנים ופגיעות שהעלו את החשד כי הרכב היה מעורב בפגיעה בילד. במהלך החקירה הודה הבעלים שקרוב משפחתו הוא שנהג בכלי רכב.

הבוקר (ד) תבקש המשטרה בבית המשפט השלום בעכו להאריך את מעצרו של הנהג החשוד בדריסה, כשבמקביל תיבדק מעורבותו של החשוד השני, הבעלים של הרכב, בתאונה.

התאונה התרחשה ביום שני בערב, קצת אחרי השעה שש, כאשר החשוד פגע בפעוט בן ה-3, בעת שזה חצה את הכביש במעבר חצייה בכיכר הבאר, יחד עם אחותו בת ה-12. שני הילדים הגיעו להתארח ב'בין הזמנים', בבית סבם.

ל'בחדרי חרדים' נמסר, כי מצבו של הפעוט, שנפצע קשה ופונה לבית חולים רמב"ם בחיפה, השתפר ביממה האחרונה והוא סובל משברים בחלקי גוף שונים.

הציבור מתבקש להמשיך להעתיר בתפילות עבור שמעון בן רחל לרפואה שלמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}