כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

נהג אוטובוס שהותקף בידי נוער שוליים נמצא חשוד בתקיפה

נהג אוטובוס בקו 277 מאלעד לירושלים הותקף לפני שנה בידי שני נערי שוליים, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים • אלא שכעת הוא זומן לחקירה במשטרה, שם גילה כי דווקא הוא חשוד בתקיפה

אוטובוס אגד. צילום אילוסטרציה
אוטובוס אגד. צילום אילוסטרציה

נהג האוטובוס, גלעד מששה, הותקף לפני שנה בידי שני נערי שוליים, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. בעוד הוא סובל מכאבים עזים בכל חלקי גופו, זומן מששה לחקירה משטרתית בתחנת לב הבירה בירושלים, שם גילה כי הוא חשוד בתקיפה.

לפני שנה, יצא מששה באוטובוס אגד, קו 277 מאלעד לירושלים, קו אותו היה עושה מידי יום. במהלך איסוף הנוסעים באלעד, לקראת היציאה לירושלים, עצר את האוטובוס בגופו צעיר שהתעקש כי מששה חייב להמתין לחברו שאיחר להגיע.

מששה סירב להמתין, ביקש מהצעיר לעלות אל האוטובוס ולהמשיך בנסיעה. לקראת הכניסה לירושלים, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים, עלה חברו של הבחור הצעיר והשניים החלו להכותו נמרצות.

אחרי שהכו במששה נמרצות, גנבו השניים את הכרטיסיות ואת כספו ונמלטו מהמקום. מששה הגיש תלונה במשטרה, שלאחר מספר חודשים עבר מהמשטרה לפרקליטות, תוך ציון כי מדובר באירוע אלימות חמור שיטופל במהרה.

תיק החקירה חיכה שנה בפרקליטות, ולאחר מכן הוחלט להחזירו חזרה למשטרה, כדי להשלים את חומר החקירה. מששה הוזמן לתחנת המשטרה בירושלים, אלא שאז התברר לו כי אחד מתוקפיו מאשים אותו כי קרע את חולצתו ולקח ממנו את הטלפון הסלולרי.

"נדמה שאין צורך להכביר מלים בנוגע לתחושות הקשות של מששה ושלנו בעקבות התנהלותן המזלזלת וחסרת הרגשות של רשויות אכיפת החוק", כתבו בימים האחרונים פרקליטי מששה לפרקליט המדינה, משה לדור.

"איזה צדק יש במדינה הזאת, אם גם כשברור שאתה קורבן, אתה פתאום יכול להפוך לחשוד המרכזי?", שאל מששה.

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר אתמול בתגובה ל'הארץ', כי החשוד העיקרי נעצר ונחקר באזהרה כחשוד בתקיפת הנהג וגניבת הכרטיסיות ממנו. הוא נלקח לבית המשפט ונשלח למעצר בית למשך שישה ימים.

עוד נמסר, כי בסיום החקירה הועבר התיק לפרקליטות, לאחר שנמצאה תשתית ראייתית נגד הצעיר בגין תקיפה ושוד. בנוסף נמסר כי לאחר עיון הפרקליטות בתיק הוא הוחזר למשטרה עם הנחיה לחקור באזהרה את הנהג בחשד לתקיפה, אחרי שהחשוד התלונן נגדו. "הנהג נחקר ובסיום החקירה הועבר התיק לפרקליטות", נמסר.

דובר משרד המשפטים מסר ל'הארץ', בשם פרקליטות מחוז ירושלים-פלילי: "במהלך בדיקת התיק נגד תוקף הנהג בוצעו השלמות חקירה שמטרתן לברר מה היה חלקו של הנהג באירוע. ההחלטה אם להגיש כתב אישום בתיק תתקבל בשבועות הקרובים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}