כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

שלטון האימה: הסיקריקים ניפצו חנות בגדים

"הם רצו להרוג אותי", אמרה המוכרת המבוהלת, דקות לאחר שסיקריקים ניפצו את חלונות החנות בה היא עובדת • כתב וצלם 'בחדרי חרדים' נקלעו לזירת העימות בשכונת גאולה • סיקור ותיעוד

שלטון האימה: הסיקריקים ניפצו חנות בגדים
יוסי פורמנסקי

המוכרת בחנות הבגדים בגאולה, הייתה מבועתת. "הם כמעט הרגו אותי", אמרה לשוטרים ההמומים שהגיעו למקום. לא היא, לא הם, וכמובן איש מבין מאות הסקרנים שהתגודדו במקום, לא הבין בשל מה פרצה המהומה.

'שלטון הסיקריקים' ממשיך להטיל את חיתתו על תושבי שכונת גאולה. מידי יום בוחרים לעצמם עשרות המשועממים מטרה אחרת, לה הם מציקים, גורמים לנזקים אדירים - והכל, כמובן, באיצטלה רוחנית מגוחכת.

עוד בנושא:
שפלי אנוש, אנרכיסטים, צאו ממחננו • טור סוער
הסיקריקים לא מרפים • המטרה: חנויות הבגדים


בשבועות האחרונים היו עסוקים הסיקריקים בפעילות ממוקדת כנגד חברת 'אלקטרה'. הם לא בחלו באף מעשה בכדי לקדם את המאבק התמוה אותו הכריזו על החברה. האלימות והדרכים המכוערות בהם ניהלו את המאבק, יכולים להעיד על רמת הרוחניות בשלה מתנהל המאבק.

מעדויות שהגיעו לידי מערכת 'בחדרי חרדים' עולה, כי אותם גורמי שוליים המטילים את חיתתם על בעלי עסקים בשכונת גאולה, עשו בשבועות האחרונים פעילות שלא הייתה מביישת גם את השב"כ, שעלה לכותרות לאחרונה בשל פעילות יצרתית כנגד אויביו. אלא שכאן לא מדובר על אנשי שב"כ, אלא על אנשים מתוכנו, המשחירים את פנינו דרך קבע.

הבוקר, הגיעו הדברים לשיא. קבוצת סיקריקים עברה בין חנויות הבגדים בשכונת גאולה, ואיימה על בעלי החנויות כי באם לא יסגרו את החנות, רע ומר יהיה גורלם. "אין עונשין אלא אם כן מזהירין", אמרו בצדקנות מעושה, והטילו אימה על בעלי החנויות.

באחת החנויות, שמלאה בשעות הבוקר בתלמידות סמינר שהגיעו לרכוש בגדים לקראת שנת הלימודים הבאה, החליטו הפורעים לנתץ את דלת החנות, ולהותיר עשרות בנות מבוהלות לנפשן.

ובשכונת גאולה כמו בשכונת גאולה, תוך דקות התאספו הסקרנים. מאות צבאו על דלתות החנות בכדי להבין בשל מה באה הרעה הזו על בעליה. אך איש לא הבין. איש גם לא יבין. מדובר בחבורת חוליגנים פורעי חוק. "צריך להכניס אותם לכלא לעשרים שנה", נשמעו הקולות, ואנחנו שעמדנו כמו כולם, נשארנו להנהן.

את החילול ה' שנוצר, איש כבר לא יוכל לתקן. באם הציבור החרדי לא יתגייס כאיש אחד לגנות את אותם אנשים, שלטון הטרור והאימה יכה גם בנו. זה לא רחוק.












































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}