כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

התמוטט בתפילה בקבר שמואל הנביא - ונפטר

אסון בקבר הנביא: ברוך בן פורת, בן 33, תושב רמות, התמוטט במהלך תפילה בקבר שמואל הנביא • לאחר חצי שעה של פעולות החייאה קבע רופא את מותו • הותיר אחריו תינוק בן שבועיים

התמוטט בתפילה בקבר שמואל הנביא - ונפטר
שי_קאהן

אסון במתחם קבר שמואל הנביא בירושלים: ברוך בן פורת, בן 33, אברך חוזר בתשובה, איבד את הכרתו במהלך שהותו במקום. מתנדבי איחוד הצלה ומד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות. אולם למרבה הצער לרופא שהגיע למקום לא נותן אלא לקבוע את מותו.

שמואל לוין, מתנדב איחוד הצלה, שטיפל באברך מספר בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים': "אני לומד בכולל בגבעת זאב. קיבלתי קריאה על מחוסר הכרה בקבר שמואל הנביא. יצאתי מהכולל והגעתי למקום, יחד עם אמבולנס מד"א שהיה עם נהג בלבד. יחד איתו התחלנו בפעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים, כשלאחר זמן מה הצטרף אלינו צוות רפואי, והתחלנו בפעולות החייאה מתקדמות. למרבה הצער, לאחר כחצי שעה של החייאה נאלץ הרופא לקבוע את מותו של האברך.

"מתפללים ששהו במקום סיפרו כי הוא תושב רמות, שהגיע פעמים רבות רגלית מביתו בשכונת רמות לקבר כדי להתפלל. הם אמרו כי לא ידוע להם על מחלות או רקע רפואי בגינו הוא איבד את הכרתו".

ברוך בן פורת התגורר ברחוב דרך החורש ברמות. הוא היה אלוף באמנות לחימה. לפני מספר שנים חזר בתשובה, נישא לפני כשנה, והוא אב לתינוק, בן שבועיים.

היום בערב אמורה להתקיים חתונת אחותו.

המשטרה הציבה דרישה, לנתח את הגופה באבו כביר. אולם צוות זק"א מירושלים הצליח להשיג ויתור נתיחה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}