כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בחורי ישיבות לא יצטרכו להופיע בלשכת הגיוס?

הסכם בין בכירים בצה"ל לבין ועד הישיבות: כדי למנוע בעיות הצניעות בהם נתקלים הבאים ללשכות הגיוס, תמנה כל ישיבה מנהל או אחראי שיאסוף טפסי ההצהרות מהבחורים • דובר צה"ל: מדובר בהליך זמני

בחורי ישיבות בלשכת גיוס
בחורי ישיבות בלשכת גיוס

מידי שנה מתייצבים עשרות אלפי בחורי ישיבות בלשכות הגיוס של צה"ל, כדי לחתום על "תורתם אומנותם", ולהצהיר על המשך לימודם בישיבה.

אלא שלפי דיווח ב'ישראל היום', בתקופה הקרובה לא יאלצו בחורי הישיבות להתייצב יותר בלשכות הגיוס ולהצהיר על לימודם. על פי הדיווח, הסכם בין בכירים בצה"ל לבין רבנים וראשי ישיבות קובע כי כדי למנוע את בעיות הצניעות אשר הבחורים נתקלים בהם בלשכות הגיוס, תמנה כל ישיבה מנהל או אחראי אשר יאסוף את טפסי ההצהרות מהבחורים, והוא יהיה זה אשר יילך ללשכת הגיוס, כדי להצהיר על תורתם אומנותם של הבחורים.

הרב אשר טננבוים, ראש ועד הישיבות בארץ ישראל, אמר לישראל היום: "הרעיון הוא שמנהלים יהיו אלו שיביאו את הטפסים ולא הבחורים. זה טוב מכל הבחינות, גם הבחורים לא יראו בקיץ דברים שלא צריך לראות וגם כדי למנוע ויכוחים וחיכוכים בין המתגייסים".

מדובר צה"ל מסרו בתגובה: מדובר בהליך זמני היות ובלשכות הגיוס בירושלים ובתל השומר ישנם שיפוצים וכשהם הסתיימו, הגעת הבחורים למקום כדי להצהיר על תורתם אומנותם תחזור לקדמותה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}