מותג תפוצ'יפס מתרחב
הטעם האייקוני מחו"ל: תפוצ'יפס בטעם Salt & Vinegar
לראשונה, מותג חטיפי הצ'יפס הגדול בישראל, תפוצ'יפסישיק את אחד הטעמים המובילים והאהובים בעולם – תפוצ'יפס בטעם מלח וחומץ (Salt & Vinegar)
- כתבה מקודמת
- י"ד אייר התשפ"א
הטעם החדש צילום: יח"צ
תפוצ'יפס, שנמצא בבעלות משותפת של חברת שטראוס וחברת פפסיקו העולמית,
שמחים להיענות לבקשות הצרכנים ו"להעלות ארצה" את הטעם האהוב מחו"ל.
החטיף מיוצר במפעל המלוחים של שטראוס הממוקם בשדרות. תפוחי האדמה של תפוצ'יפס גדלים סמוך למפעל, בשדות עוטף עזה על ידי חקלאים ישראלים שמטפלים בהם באהבה.
סגמנט הצ'יפס הוא הסגמנט המוביל את צמיחת קטגורית החטיפים המלוחים, כאשר לפי נתוני סטורנקסט, בשנת 2020 המותג תפוצ'יפס היווה 80% ממכירות הסגמנט. בכל שנה אנחנו מייצרים כ-100 מיליון שקיות תפוצ'יפס מלמעלה מ-24 אלף טונות של תפוחי אדמה!
המוצר טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא גלוטן.
בכשרות בד"ץ העדה החרדית.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות