כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

לאחר יומיים בבית חולים: שיפור במצב הגר"ח

הגר"ח קנייבסקי אושפז ב'מעיני הישועה': ביום ו' בצהריים הובהל לטיפול נמרץ, וחום גופו עלה • בשבת חל שיפור במצבו • הציבור נקרא להתפלל לרפואת רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים

לאחר יומיים בבית חולים: שיפור במצב הגר"ח
מירוני



אנחת רווחה: לאחר יומיים של אשפוז בבית החולים מעייני הישועה, מדווחת הנהלת בית החולים על שיפור במצבו של הגר"ח קנייבסקי. על פי החלטת הרופאים, יישאר הגר"ח הלילה להשגחה והמשך טיפול במחלקה לטיפול נמרץ.

מחר בבוקר יבצעו הרופאים הערכת מצב ויוחלט לגבי המשך הטיפול.

ביום חמישי האחרון הובהל הגר"ח לבית החולים, לאחר שחש חולשה כללית בימים האחרונים.

האמבולנס שהוביל את הגר"ח למרכז הרפואי, הוא האמבולנס האישי של הרב חנניה צ'ולק, יו"ר ארגון עזר מציון, שביקר בבית הגר"ח, שמע על מצבו הבריאותי, והמליץ לקחתו לבדיקות בבית החולים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים תקף את הגר"ח צינון חריף. רופא שהוזעק למעונו קבע, כי באם יימשך המצב, יהיה עליו להתפנות לבית החולים. הרופא אבחן דלקת ריאות ורשם אנטיביוטיקה.

אמש, סמוך לשעה 21:00, תקפה חולשה את הגר"ח. הוא נראה חיוור והתלונן כי אינו חש בטוב. הרב חנניה צ'ולק, שהגיע במהירות, ביקש לפנות את הרב, עמוד התורה, לבית החולים מעייני הישועה.

יצוין, כי דקות קודם לכן עוד תכנן הגר"ח ללכת לביתו של הגר"ח גריינימן בבני ברק, היושב שבעה בעקבות פטירת אחיו. אלא שהחולשה שתקפה אותו הצריכה אותו לעלות על אמבולנס ולנסוע לבית החולים לצורך בדיקות כלליות.

לאחר ששהה במהלך הלילה בבית החולים, אבחנו הרופאים דלקת שהתפשטה גם לדם, והמליצו על טיפול תרופתי, כולל מנוחה רבה. אלא שבשעות הצהריים חום גופו עלה, והוא הובהל למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים.

ככל הנראה בשבת הקרובה ישהה הגר"ח בבית החולים, וזאת עד להשתפרות מצבו הרפואי.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת עמוד התורה, הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים.

הידיעה עודכנה במוצאי שבת, 22:15

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}