כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הראל גילעד פנסיה מובילה בתשואה כבר 3 שנים

הראל גילעד פנסיה של קבוצת הראל מובילה בין הקרנות הגדולות בתשואות קרנות הפנסיה בשלוש השנים האחרונות • לקרן יש הכשר של ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים של בד"ץ העדה החרדית

הראל גילעד פנסיה מובילה בתשואה כבר 3 שנים

"הראל גילעד פנסיה", מובילה נכון לחודש יוני 2010 בתשואות שהשיגה למבוטחיה בשלוש השנים האחרונות מבין קרנות הפנסיה המנהלות למעלה ממיליארד ש"ח.

"הראל גילעד פנסיה" הינה הקרן הראשונה שקיבלה הכשר של ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים של בד"ץ העדה החרדית למסלול בקרן ומצטיינת בנאמנות לקוחות, שמרנות וזהירות בהשקעות לאורך שנים.

לפני כשנה קיבלה קרן הפנסיה "הראל גילעד פנסיה", הכשר של ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים של בד"ץ העדה החרדית למסלול "אפיק השקעות כללי (2)". המסלול הכשר של הקרן פתוח לכל המבוטחים ונועד לתת מענה לציבור החרדי אשר מתמודד, מאז נכנס לתוקף צו ההרחבה לביטוח פנסיוני מקיף במשק בינואר 2008, עם מחסור במסלולי חסכון לפנסיה התואמים את אישור הבד"ץ ואת כללי הלכה, בהם אין כל חשש של חילול שבת, ריבית ואיסורים אחרים תוך שימת דגש, שאיכות ההשקעה תישמר ביחס למסלולי ההשקעה הכלליים בקרנות הפנסיה.

"הראל גילעד פנסיה" נמנית בין קרנות הפנסיה של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים שביססו מעמדן כמובילות בשוק קרנות הפנסיה עם למעלה מ- 380 אלף עמיתים, נתח שוק של למעלה מ-11% משוק קרנות הפנסיה החדשות בישראל ונתח שוק בהפקדות של למעלה מ-13%.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}