כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

החברים של פרלמן התעוררו: ניסו לחסום את דרכו לכלא

דרמה של ממש בנסיעתו של חיים פרלמן לכיוון הכלא: חבריו המשתייכים לימין הקיצוני ניסו לחסום את רכב השב"כ שלקח את פרלמן • כח משטרה הגיע במהירות למקום, ופינה את הרכב

החברים של פרלמן התעוררו: ניסו לחסום את דרכו לכלא

חיים פרלמן, לשעבר תלמיד בישיבת הרב כהנא בכפר תפוח, נעצר השבוע בחשד שרצח שני ערבים. בהמשך הוחמרו החשדות נגדו, וכעת הוא חשוד בארבע מעשי רצח ו-7 ניסיונות רצח בסוף שנות ה-90 ובשנת 2004. בהקלטות שפורסמו בכלי התקשורת נשמע סוכן השב"כ לכאורה מנסה להדיח את פעיל הימין לפגוע בערבים.

בצהרים נעקך דיון בבית המשפט העליון בירושלים, שם הוצעה פשרה, לפיה חיים פרלמן ודוד סיטבון יוכלו להיפגש עם עורכי דינם. זאת לאחר שהשניים ערערו על החלטת בית המשפט המחוזי שלא לאפשר להם להיפגש עמם.

השופט אדמונד לוי הציע לעורכי הדין שרון נהרי ואריאל עטרי, המייצגים את פרלמן וסיטבון, להכניס את העצורים לאולם ולאפשר להם פגישה קצרה בפניו. עורכי הדין דחו את ההצעה. לאחר מכן יצאו עורכי הדין, והשופט שוחח לבדו עם שני החשודים. נציגי המדינה אמרו כי נוכח החשדות נגד השניים יש להמשיך ולאסור את המפגש עם עורכי הדין. השופט לוי צפוי להכריע בסוגייה בשעות הקרובות.

בעת יציאת רכב של שירות בתי הסוהר, עם העצור חיים פרלמן מהכניסה לבית המשפט העליון בירושלים, ניסו כמה פעילי ימין באמצעות רכב מאזדה וניסה לחסום את תנועת הרכב של השב"ס, וגם בהתגודדות רגלית. כח משטרה שהיה במקום מנע בעדם, ורכב השב"ס המשיך בנסיעתו ללא הפרעה.

כוחות גדולים של משטרה עורכים סריקות אחר הרכב החשוד, ותגבורת מיחידת נחשון הוזעקה לאזור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}