כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

חייל צה"ל נעדר

חייל צה"ל המשרת ביחידה מובחרת, נעדר מאז שעות הבוקר המוקדמות, לאחר שנעלם במהלך אימון של יחידתו ביער חרובית שבין צומת מסמיה לבית שמש • הערכה: מדובר בשטח הררי, וייתכן שהחייל נפל לבור

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

הותר לפרסום כי חייל צה"ל המשרת ביחידה מובחרת, נעדר מאז שעות הבוקר המוקדמות, לאחר שנעלם במהלך אימון של יחידתו ביער חרובית שבין צומת מסמיה לבית שמש. באזור זה נערך הלילה אימון של יחידה מובחרת, שערכו הלוחמים לבדם.

החייל נטל חלק באימון ניווט, אולם בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר התברר, כי לא הגיע לנקודת המפגש ומאז לא יצר קשר עם מפקדיו. בעקבות כך האימון הופסק וכוחות גדולים בסיוע מסוק חיל האוויר עורכים סריקות בנסיון לאתר את החייל, אולם עד כה הניסיונות למצוא אותו עלו בתוהו.

משפחתו של החייל עודכנה בפרטי האירוע ונציגי צה"ל מעדכנים אותה על הסריקות.

גורמי ביטחון מעריכים, כי מאחר ומדובר בשטח הררי, ייתכן והחייל נפל לבור שלא הבחין בו בשל החשיכה. בצה"ל לא פוסלים כל אפשרות ומנהלים את הסריקות והחיפושים בכל הגזרה, באמצעות חיילים מיחידתו וחיילים נוספים.

משטרת ישראל פרסמה הודעה בה היא מבקשת את עזרת הציבור החיפושיה אחר החייל. להלן תיאורו: גובהו 1.75, מבנה גוף רזה, פרצוף מוארך, לבוש ווסט מדברי ונעליים חומות. כל היודע על מקום הימצאו מתבקש ליצור קשר עם תחנת המשטרה 100 או בתחנת קרית מלאכי 08-8608444.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}