כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הסיקריקים לא מרפים • המטרה: חנויות הבגדים

מודעות ענק שנתלו בימים האחרונים באזור שכונת מאה שערים, מזהירים את בעלי חנויות הבגדים: "משגיחים יבדקו את הסחורה, באם היא לא תהיה צנועה, נפעל לסגירת החנות. ראו הוזהרתם" • מי יעצור אותם?

חנות בגדים. אילוסטרציה
חנות בגדים. אילוסטרציה

מודעות ענק נתלו בשבוע האחרון בשכונת גאולה ומאה שערים בירושלים. המודעות הופנו לבעלי חנויות הבגדים באזור. "מהימים הקרובים יישלחו משגיחים ומפקחות אל חנויות הבגדים בשכונה וזאת כדי למנוע מכירת בדים לא צנועים", נכתב על גבי המודעות.

"הודעה נחוצה לבעלי החנויות לביגוד, מרבני השכונה שליט"א: רמה המכשלה של לבישת בגדי נשים קצרים ונצמדים לגוף, ובפרט אלה הנעשים מבדי טריקו ולייקרה ושאר סוגי בגדים הקצרים והצרים למיניהם" נכתב במודעות.

"כבר הורו מרנן ורבנן, הבד"ץ וגדולי ישראל שליט"א, שהבגדים הנ"ל יש בהם איסורי תורה חמורים, ופירצה זו גורמת לסילוק השכינה הקדושה ומביאה אסונות כבדים רחמנא ליצלן. תקנת שכונתנו שלא ייראו ולא יימצאו בשום חנות באזור גאולה ומאה שערים והסביבה בגדי פריצות".

את המאבק מנהלים כמה מתושבי השכונה על גבם של 'העדה החרדית' כמו במקרים רבים אחרים, ומזהירים כי בתקופה הקרובה יסתובבו בחנויות משגיחים שייבדקו את סוגי הבדים הנמכרים.

"במקרה ואחת מהחנויות לא תעמוד בתנאי הצניעות הנדרשים ייעשה הכל כדי לסלק את בעליה מהאזור ולהביא לסגירת החנות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}