כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הבחור אליהו ישראל אברמן ז"ל • נטפי דמע

הבחור אלי אברמן הלך לעולמו • חבריו הצעירים מתקשים להתאושש, ומספרים ל'בחדרי חרדים' על דמותו המיוחדת • ידיד המשפחה, שרגא ניימן, מספר על השעות הקשות • איך הגיב האדמו"ר מקאליב? • אלי שלזינגר משרטט פרופיל

אלי, אביו והאדמו"ר מקאליב שליט"א. צילום רפרודוקציה: אלי שלזינגר
אלי, אביו והאדמו"ר מקאליב שליט"א. צילום רפרודוקציה: אלי שלזינגר

בנסיבות טרגיות נפטר אמש נפטר הבחור אליהו ישראל אברמן ז"ל.

אלי אברמן ז"ל בן 19 מירושלים, נמצא אמש ברכב יחד עם אוהד רוזנברג ז"ל בן 31 מראשון לציון, כששניהם ירויים ברחוב ילין מור בתל אביב. לאחר זמן קצר קבעו כוחות ההצלה את מותם.

אליהו נולד בחודש תשרי תשנ"א, ליבלחט"א אביו הרב אהרון לייב אברמן - מייסד ויו"ר ארגון "לב מלכה", המסייע לחולים ובני משפחותיהם ע"י הגשת תמיכה ועזרה במגוון תחומים.

המנוח התחנך ולמד בתלמוד תורה "אמרי חיים ויז'ניץ" ברחוב יעקובזון הסמוך למקום מגוריו.

בהגיעו לגיל תורה ומצוות נכנס ללמוד בישיבה קטנה בנשיאות האדמו"ר מאלכסנדר, ברחוב אדמו"רי אלכסנדר 13 בני ברק.לאחר מכן עלה לישיבה גדולה - "תפארת שמואל".

אליהו ישראל היה מקורב מאוד לכ"ק האדמו"ר מקאליב, ושימשו במסירות אין קץ בשנים האחרונות. שעות ארוכות היה שוהה בבית האדמו"ר, ופעמים רבות נשאר ללון בביתו, בכדי לסייע לו.

אתמול בלילה, כשנודע לאדמו"ר על פטירתו בטרם עת של אלי ז"ל, פרץ בבכי והתבטא "ער איז געווען אזוי ווי מיין אייגענער קינד" (הוא היה ממש כמו בני). האדמו"ר אמר בבוקר כי כל הלילה לא הצליח להרדם מצער וגעגוע.

חבריו הצעירים הממומים וממאנים לקבל את הידיעה המרה על הירצחו של חברם לספסל הלימודים.

אחד מהם ספד לו וסיפר לאתר בחדרי חרדים: "את המילה "לא", אף פעם לא שמעתי ממנו" היה עוזר ומסייע לכל מי שביקש ממנו, זאת מעבר להתנדבותו לארגון "לב מלכה" של אביו יבדלחט"א.

שרגא ניימן, ידיד המשפחה, מספר ל'בחדרי חרדים': "אלי היה בחור זהב. כולם הכירו אותו כבעל לב זהב, כל מי שהיה צריך עזרה בנושא מסויים ידע שאם יפנה אליו לא יתקל בסירוב". את החינוך לחסד ומעשים טובים קיבל בבית הוריו, שם כל בני המשפחה קיבלו חינוך על חסד ועזרה לזולת.

הלוויתו תתקיים בשעה 14:00 מבית ההלוויות שמגר בירושלים, ותעבור דרך בת הכנסת "קאליב" ברחוב חנה, משם תמשיך לעבר בית החיים הר הזיתים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

המשפחה מבקשת ללמוד משניות לעילוי נשמתו אליהו ישראל בן אהרן לייב.















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}